دانلود فیلم
Godless Youth جوانان بدون خدا

2136 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.8K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jugend ohne Gott
دانلود فیلم Jugend ohne Gott

خلاصه فیلم Godless Youth 2017

در یک اردوی ارزیابی سالانه، بهترین ها در کلاس سال آخری ها سعی می کنند یکی از مکان های مورد علاقه را در پنج دانشگاه برتر جهان، یک دانشگاه نخبه، به دست آورند. نخبگان جوان، فرزندان والدین ثروتمند، برای جمع‌ آوری امتیازات عملکردی و تثبیت خود در برابر رقبا به اردو اعزام شدند. همه شرکت کنندگان در مسابقه انتخابی یک فرستنده زیر پوست خود کاشته می شوند. به دانش آموزان در موارد "غیرقانونی"  مناطق تعیین شده خود را ترک کرده اند هشدار داده می شود و باید توسط دانش آموزان گزارش شوند. لونر زاک علاقه واقعی به رقابت ندارد و پدرش اخیرا جان خود را از دست داد و زاک را عمیقا مضطرب کرد. علاوه بر این، همکلاسی های او اطمینان حاصل کرده اند که همکلاسی آنها ولادیم به طور ناگهانی اجازه ندارد به نفع برنارد به اردو برود، که زاک فکر می کند منصفانه نیست...

 

عوامل ساخت فیلم Godless Youth 2017

فیلم Godless Youth یک فیلم در ژانر درام، راز آلود و جنایی محصول کشور آلمان است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی آلن گسپونر بر اساس رمان Jugend ohne Gott اثر اودون فون هوروات ساخته شده است. در فیلم Godless Youth شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون جانیس نیوونر در نقش زک، آلیشیا فون ریتبرگ در نقش نادش و امیلیا شوله در نقش اوا هستیم. 
آلن گسپونر کارگردان و نویسنده اهل سوییس است که با فیلم هایی چون فیلم Kiki and Tiger 2003، فیلم Rose 2005 و فیلم Heidi 2015 شناخته میشه.
جانیس نیوونر بازیگری آلمانی است که برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم Munich: The Edge of war 2021، فیلم Jonathan 2016 و فیلم Ruby Red 2013 شناخته شد.  او همچنین برای بازی در فیلم Smaragdgrun 2016 برنده جایزه بهترین بازیگر آلمانی در مراسم Jupiter شد.

 

عملکرد فیلم Jugend ohne gott 2017

فیلم Jugend ohne gott در تاریخ سی و یکم آگوست 2017 در سینما های آلمان اکران شد. در مراسم Bavarian Film 2017 این فیلم جایزه بهترین بازیگر جوان رو به جانیس نیوونر در نقش زک داد. برای دانلود فیلم Godless Youth به بالای صفحه مراجعه کنید. «جوانان بی خدا» در واقع بر اساس رمانی است که در دوران فاشیسم در آلمان در دهه 1930 اتفاق می افتد. با دوران مدرن سازگار شده و از هرگونه استنباط مستقیم نازی ها پاک شده است، اما پیام آن بدون تغییر باقی می ماند. جامعه‌ای که حریم خصوصی، صمیمیت و یکپارچگی عاطفی را از مردم سلب می‌کند، در حالی که ترس و کنترل را تزریق می‌کند، همیشه غیرانسانی بوده و خواهد بود. فیلم Youth Godless این مسائل را باز می کند. فیلم Jugend ohne gott 2017 به هیچ وجه فیلمی سریع نیست. آهسته می سوزد و با نشان دادن یک رویداد کلیدی از دیدگاه بازیکنان مختلف، همه چیز را به تدریج گرد هم می آورد. دانلود فیلم Godless Youth 2017 به طرفداران فیلم های آلمانی و سریال Tatrot پیشنهاد میشه. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۷ از ده دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.