دانلود فیلم
Good Time اوقات خوش

1981 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 129K
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Good Time
دانلود فیلم Good Time

خلاصه فیلم Good Time 2017

در شهر نیویورک، نیک نیکاس با ناراحتی در یک جلسه درمانی به دستور دادگاه می نشیند و پیتر، روانپزشک، تلاش می کند تا آزمایشاتی را برای تعیین میزان آسیب شناختی و اجتماعی نیک انجام دهد و به تشخیص درست برسد. درست زمانی که پیتر در تلاش است تا نیک را وادار کند تا در مورد یک حادثه خشونت آمیز با مادربزرگش صحبت کند، برادر نیک، کانی، هجوم می آورد و نیک را مجبور می کند از اتاق خارج شود. برادران نیکاس به قیمت 65000 دلار از یک بانک سرقت می کنند و وارد اوبر می شوند. یک بسته رنگ در کیسه پول به زودی منفجر می شود و باعث تصادف راننده می شود و کانی و نیک با پای پیاده فرار می کنند. پس از شستن رنگ از لباس‌هایشان، توسط پلیس متوقف می‌شوند و نیک می‌دود. او دستگیر و به جزیره Rikers فرستاده می شود، در حالی که کانی فرار می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Good time 2017

فیلم اوقات خوش (به انگلیسی: Good Time) یک فیلم آمریکایی در ژانر جنایی و هیجان انگیز است. این فیلم در ۲۰۱۷ به کارگردانی جاش و بنی سافدی و نویسندگی جاش سافدی و رونالد برونستاین به نمایش در اومد. در این فیلم رابرت پتینسون در نقش یک جنایتکار کوچک بازی می کند که سعی می کند برادر معلول رشدی خود با بازی بنی سافدی را از بازداشت پلیس آزاد کند، در حالی که تلاش می کند از دستگیری خودش نیز جلوگیری کند. در این فیلم بازیگرانی چون رابرت پتینسون در نقش کانی نیکاس، بنی سافدی در نقش نیک نیکاس، برادر کوچکتر کانی، که دارای معلولیت رشدی است، بادی دورس در نقش ری، یک جنایتکار که اخیراً با آزادی مشروط آزاد شده است، تالیا لنیس وبستر در نقش کریستال، نوجوانی که به کانی کمک می کند و جنیفر جیسون لی در نقش کوری المن، دوست دختر بسیار کانی به ایفای نقش می پردازند.
جاشوا سفدی و بن سفدی دو برادر اهل ایالات متحده آمریکا که بیشتر با نام برادران سفدی شناخته می‌شوند از کارگردانان و فیلمسازان مستقل ساکن نیویورک هستند. از آثار سینمایی آنها می‌توان به فیلم بابا لنگ‌ دراز ۲۰۰۹ ، فیلم Uncut Gems 2019 و فیلم The Black Balloon 2012 اشاره کرد.
رابرت پتینسون بازیگر انگلیسی است که نامش در میان رتبه‌ بندی بازیگران با بیشترین دستمزد در جهان قرار گرفته‌ است. پتینسون بازیگری را در ۱۵ سالگی آغاز کرد و فعالیت او در سینما با بازی در نقش سدریک دیگوری در فیلم هری پاتر و جام آتش ۲۰۰۵ آغاز شد. او برای بازی در نقش ادوارد کالن در مجموعه فیلم توایلایت که بیش تر از ۳.۳ میلیارد دلار فروش داشتند، به شهرت جهانی دست یافت.

 

عملکرد فیلم اوقات خوش ۲۰۱۷

این فیلم برای رقابت نخل طلای بخش اصلی جشنواره فیلم کن 2017 انتخاب شد. برای اجرای پتینسون، کارگردانی، داستان و موسیقی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. فیلم Good Time 2017 در مقابل بودجه ۲ میلیون دلاری خود با فروش کلی گیشه ۴.۱ میلیون دلاری به سود رسید. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم اوقات خوش بر اساس 239 بررسی، با میانگین امتیاز ۷.۶ از ده، موفق به دریافت 91% تایید شده است. منتقدان درمورد این فیلم نوشتند: «فیلم اوقات خوش ۲۰۱۷ که با اثری مستمر از رابرت پتینسون، یک درام جنایی منحصر به‌ فرد است که بسیار بیشتر از هیجان‌ های ژانر معمولی چیزی برای ارائه دارد.» در متاکریتیک، فیلم دارای میانگین نمره 80 از 100 است. این فیلم بار ها برای بازی پتینسون و همچنین کارگردانی سافدیس و فیلمبرداری شان پرایس ویلیامز تحسین شده. برای دانلود فیلم Good Time 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره خوب ۷.۳ از ده رو دادن.‌

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.