دانلود فیلم
Gook گوک

1798 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.7K
10
/
7.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gook
دانلود فیلم Gook

خلاصه فیلم Gook 2017

الی (جاستین چون) و دانیل (دیوید سو) دو برادر آمریکایی کره ای هستند که صاحب فروشگاه کفش پدر مرحومشان در جامعه عمدتا آفریقایی آمریکایی پارامونت کالیفرنیا هستند. آنها با یک دختر 11 ساله آفریقایی آمریکایی به نام کامیلا (بیکر) دوستی منحصر به فرد و دور از انتظارب برقرار می کنند. این سه هر روز با سختی ها سر و کار دارند. الی و دنیل با نژادپرستی از سوی آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی تبار ها روبرو هستند و کامیلا پس از مرگ مادرش چند سال قبل، زندگی خانوادگی پر دردسری دارد. کامیلا همچنین دائماً توسط آقای کیم (سانگ چون) که صاحب یک مشروب فروشی در نزدیکی فروشگاه کفش الی و دانیل است، مورد بدرقه قرار می گیرد. این منجر به مداخله الی اغلب از طرف کامیلا می شود و روابط بین آقای کیم و الی را تیره می کند. آقای کیم با الی به زبان کره ای صحبت می کند و الی در درجه اول به انگلیسی و گهگاه به کره ای پاسخ می دهد. کامیلا مدرسه را رها می کند و به مغازه کفش فروشی می رود...

 

عوامل ساخت فیلم Gook 2017

فیلم گوک یک فیلم درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی جاستین چون است. داستان دو برادر کره ای آمریکایی را روایت می کند که فروشگاه کفش پدرشان را اداره می کنند و دوستی نامحتمل آنها با یک دختر 11 ساله آفریقایی آمریکایی در اولین روز شورش لس آنجلس در سال 1992 را به تصویر میکشد. جاستین چون در نقش الی، سیمون بیکر در نقش کامیلا، دیوید سو در نقش دانیل و سانگ چون در نقش آقای کیم در این فیلم بازی می کنند.
جاستین چون در نقش الی بازیگر اهل آمریکاست. او بخاطر بازی اش در سری فیلم گرگ و میش یا همان سری فیلم توایلایت به شهرت رسید او همچنین در فیلم Crossing Over 2009 به ایفای نقش پرداخت.

 

عملکرد فیلم گوک ۲۰۱۷

فیلم Gook برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2017 در بیست و یکم ژانویه 2017 به نمایش درآمد. در نوزدهم آپریل 2017، ساموئل گلدوین فیلمز حقوق پخش فیلم را به دست آورد. این فیلم در هجده آگوست 2017 منتشر شد. فیلم گوک از همان ابتدا انتقادات مثبتی دریافت کرد. در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم بر اساس 51 بررسی، موفق به دریافت 94 درصد تایید و میانگین امتیاز 6.9 از ده شد. منتقدان در مورد فیلم Gook 2017 نوشتند: «از عنوان تقابلی گرفته تا فیلم‌ برداری خیره‌ کننده‌ اش، این جواهر خام سینمایی به طور غیرقابل سازش ثابت می‌کند که نویسنده، کارگردان و بازیگر جاستین فیلم‌ سازی ارزشمند است.» در متاکریتیک، این فیلم میانگین امتیاز 69 از 100 رو با نظر ۱۹ منتقد از آن خود کرد. برای دانلود فیلم Gook 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کلمه «گوک» به معنای چیزی توهین‌ آمیز برای مردم آسیا در زبان انگلیسی است، اما در زبان کره‌ ای، این کلمه توهین‌آمیز نیست. مخاطبی درمورد فیلم Gook 2017 نوشت: این فیلم در ابتدا توجه من را به خود جلب نکرد، اما هر چه بیشتر وارد داستان شدم، آنقدر درگیر شدم. این فیلم هم باعث خنده و هم گریه من شد. مشاهده ارتباط شخصیت ها با یکدیگر که به آرامی آشکار می شود زیرا شورش در داستان داغ تر می شود واقعاً درام را ایجاد می کند. تماشای این فیلم بسیار لذت بخش بود. دانلود فیلم Gook 2017 رو به طرفداران مردم شرق آسیا و فرهنگ غرب میشه توصیه کرد. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۷ از ده دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.