دانلود فیلم
Guardians of the Galaxy Vol. 2 نگهبانان کهکشان 2

3233 تعداد بازدید
User 11
10
/
7.54
AnimeList Rating
User 696K
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2
دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

خلاصه فیلم نگهبانان کهکشان ۲

در سال 2014، پیتر کویل، گامورا، درکس، راکت و بیبی گروت به عنوان نگهبانان کهکشان شناخته می شوند. عایشه، رهبر نژاد Sovereign، نگهبانان را به محافظت از باتری‌ های ارزشمند در برابر Abilisk، یک هیولای بین‌ بعدی، در ازای سحابی خواهر گامورا، که در تلاش برای سرقت باتری‌ ها دستگیر شد، می‌ دهد. پس از اینکه راکت باتری‌ ها را برای خود می‌دزدد، Sovereign با ناوگانی از پهپاد ها به کشتی نگهبانان حمله می‌ کند. یک شخصیت مرموز هواپیما های بدون سرنشین را نابود می کند و نگهبانان در سیاره ای نزدیک فرود می آیند. در آنجا، این شخصیت خود را به عنوان پدر کویل، اگو نشان می دهد و کویل، گامورا و دراکس را به سیاره خود دعوت می کند...

 

عوامل ساخت نگهبانان کهکشان 2017

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 یک فیلم ابر قهرمانی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2017 بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس Guardians of the Galaxy ساخته شده همچنین توسط مارول استودیو و توزیع شده توسط والت دیزنی استودیو موشن پیکچرز به نمایش در اومد. این فیلم دنباله فیلم نگهبانان کهکشان 2014 و پانزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان، گروهی از بازیگران با حضور کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باوتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکر، کارن گیلان، پوم کلمنتیف، سیلوستر استالونه و کرت راسل به ایفای نقش پرداخته است. در این فیلم، نگهبانان در سراسر کیهان سفر می کنند و به پیتر کویل کمک می کنند تا بیشتر در مورد والدین مرموز خود بداند. این فیلم به طور رسمی در سال 2014 در سن دیگو کامیک کان بین المللی معرفی شد و قبل از اکران فیلم اول، همراه با بازگشت جیمز گان از فیلم اول، عنوان دنباله آن یک سال بعد در جون 2015 فاش شد. جیمز گان تصمیم گرفت دنباله فیلم را کمی بعد از اولین فیلم برای بررسی نقش های جدید شخصیت ها به عنوان نگهبانان و دنبال کردن خط داستانی پدر کویل که در فیلم قبلی ایجاد شده بود، تنظیم کند. راسل در ژانویه 2016 به عنوان پدر کویل تایید شد و نقش اگو را به تصویر می کشد. کریستوفر پرت بازیگر آمریکایی است. او ابتدا برای بازی در سریال هایی نظیر سریال Parks and recreation به شهرت رسید و در سال ۲۰۱۳ نامزد دریافت جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدان شد. کریستوفر پرت فیلم هایی نظیر فیلم تحت تعقیب ۲۰۰۸، فیلم بدن جنیفر ۲۰۰۹، فیلم مانیبال ۲۰۱۱ و فیلم سی دقیقه پس از نیمه‌شب ۲۰۱۳ رو در کارنامه هنری خود داره. کریستوفر پرت بعد از اینکه در فیلم انتقام جویان و سری فیلم نگهبانان کهکشان به ایفای نقش پرداخت و در دنیای سینمایی مارول قدم گذاشت به شهرت فعلی خود رسید.

 

عملکرد فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 در دهم آپریل 2017 در توکیو به نمایش در آمد و در پنجم می 2017 در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز سوم MCU منتشر شد. برای دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم بیش از 863 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و هشتمین فیلم پر فروش سال 2017 شد و در عین حال از فیلم قبلی خود نیز پیشی گرفت. این فیلم به دلیل جلوه‌ های بصری، کارگردانی، موسیقی متن، طنز و اجرا هایش مورد تحسین قرار گرفت، اگر چه برخی از منتقدان آن را پایین‌ تر از فیلم اصلی می‌ دانستند. این فیلم در نودمین دوره جوایز اسکار نامزد بهترین جلوه های بصری شد. دنباله ای به نام فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3، در پنجم می 2023 اکران خواهد شد و قبل از آن، شبکه Disney+  یک قسمت ویژه The Guardians of the Holiday برای تعطیلات که در نوامبر 2022 منتشر شد، منتشر کرد. فیلم نگهبانان کهکشان بخش دو در سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۴۲۶ منتقد امتیاز ۸۵ درصد تایید رو گرفته. دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 و تماشای اون برای همه طرفداران فیلم های ابرقهرمانی واجب است. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۷.۶ از ده رو دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.