دانلود فیلم
Hangman دارزن

2208 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18K
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hangman
دانلود فیلم Hangman

خلاصه فیلم دارزن 2017

در مونرو، جورجیا، کارآگاه ری آرچر یک ون با سرعت بالا را تعقیب می کند. آرچر در مواجهه با راننده متوجه آویز آویزان از آینه دید عقب می شود. یک سال بعد، کریستی دیویس، گزارشگر، کارآگاه ویل روینی را تا صحنه قتل همراهی می‌ کند: معلمی در خارج از مدرسه‌ اش به دار آویخته شده و حرف «O» روی سینه‌ اش حک شده است. آرچر که اکنون باز نشسته شده است به تحقیقات می پیوندد و کاپیتان لیزا واتسون به دیویس هشدار می دهد که دخالت نکند. پزشک قانونی فاش می کند که قربانی، کری کوپر، به دلیل شکستگی استخوان تحت درمان قرار گرفته است. با جستجوی آپارتمان کوپر با دیویس، کارآگاهان متوجه می‌شوند که کوپر با فردی به نام جوی ترومن قرار می‌گذاشت و اتاق خواب او را غرق در خون و تجهیزات BDSM در کمدش پیدا کردند...

 

عوامل ساخت فیلم Hangman 2017

فیلم دارزن یک فیلم در ژانر هیجان انگیز جنایی ساخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جانی مارتین و نویسندگی چارلز هاتینگر و مایکل کیسی به نمایش در اومد. در این فیلم آل پاچینو در نقش کارآگاه ری آرچر، کارل اربن در نقش کارآگاه ویل روینی، سارا شاهی در نقش کاپیتان لیزا واتسون و بریتنی اسنو در نقش کریستی دیویس به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم درباره کارآگاهی است که سعی می‌کند قاتل زنجیره‌ ای را که قتل‌ هایش را بر اساس بازی حدس‌ زنی بچه‌ ها، جلاد، برنامه ریزی می‌ کند، پیدا کند. 
آل پاچینو بازیگر و فیلم‌ ساز آمریکایی است. او در طول پنج دهه فعالیت خود جوایز گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار، دو جایزه تونی و دو جایزه امی به دست آورده. این جایزه‌ ها، پاچینو را به اندک بازیگرانی بدل می‌سازد که تاج سه‌ گانه بازیگری را دریافت کرده‌اند. به او همچنین جوایزی چون یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا، سیسیل بی دمیل و نشان ملی هنر اعطا شده‌ است. آل پاچینو برای بازی در فیلم‌ هایی نظیر فیلم سرپیکو ۱۹۷۳، فیلم بعد از ظهر سگی ۱۹۷۵، فیلم پدرخوانده و فیلم عدالت برای همه ۱۹۷۹ نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد و در نهایت این جایزه را بابت نقش یک کهنه‌ سرباز نابینای ارتش آمریکا در فیلم Scent of a woman 1992 دریافت کرد. او همچنین برای بازی در فیلم‌ پدرخوانده، فیلم Dick Tracy 1990، فیلم گلن‌ گری گلن راس ۱۹۹۲ و فیلم مرد ایرلندی ۲۰۱۹ نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
کارل اربن یک بازیگر نیوزلندی است. حرفه او با حضور در فیلم‌ ها و سریال‌ های نیوزیلندی مانند سریال Xena آغاز شد. اولین نقش او در هالیوود در فیلم کشتی ارواح ۲۰۰۲ در ژانر وحشت بود. کارل اربن در بسیاری از فیلم‌ های مطرح سینمایی از جمله قسمت دوم و سوم از سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ ها در نقش ایومر ظاهر شده‌ است. او همچنین لئونارد مک‌کوی را در مجموعه فیلم پیشتازان فضا و جلاد در فیلم ثور: رگناروک از مارول استودیوز را به تصویر کشیده‌ است. کارل اربن به عنوان قهرمان اصلی بیلی بوچر در سریال اینترنتی ابرقهرمانی به نام سریال Boyz از آمازون بازی کرده‌ است.

 

عملکرد فیلم Hangman 2017

فیلم Hangman در بیست و دوم دسامبر 2017 منتشر شد و توسط منتقدان مورد توجه قرار گرفت. فیلم دارزن در انتهای اکران تنها موفق به فروش ۱۰۴ هزار دلاری شد. فیلمبرداری اصلی فیلم در هفدهم نوامبر 2016 در آتلانتا، جورجیا آغاز شد. فیلم دارزن ۲۰۱۷ در وب سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نظر 23 منتقد، با میانگین امتیا ۳.۲ از ده دارای تایید 4 درصدی است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس نظر ۸ منتقد، میانگین امتیاز 31 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً نامطلوب» است. اگر از طرفداران کارل اوربان هستید، فیلم Hangman 2017 را تماشا کنید، او در تمام طول راه می اندیشد و خیره می شود، که به نوعی به منحرف شدن حواس از فیلم کمک می کند، فیلمی که آن چنان طرح ندارد، تمرکز ندارد و در نهایت سعی می کند به نفع خودش خیلی باهوش باشد. .اجرای آل پاچینو که از دیدنش هیجان زده بودم، نا امید کننده بود، انگار داشت کاریکاتور خودش را بازی می کرد. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۲ از ده رو دادن و دانلود فیلم Hangman 2017 را به هر سلیقه ای توصیه نمیشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.