دانلود فیلم
Home Again دوباره خانه

2430 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33K
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Home Again
دانلود فیلم Home Again

خلاصه فیلم دوباره خانه 2017

آلیس کینی دختر کارگردان فیلم جان کینی است که چندین فیلم برجسته با محوریت  خودش در زندگی ساخت اما چند سال پیش در گذشت. وقتی آلیس به چهلمین سالگرد تولدش می رسد و از همسرش آستین جدا شده است، در نیویورک و نقش خود به عنوان تهیه کننده موسیقی باقی مانده است، در حالی که آلیس به همراه دخترانش، ایزابل و رزی، به خانه پدرش در لس آنجلس نقل مکان کرده است. به مادرش لیلیان نزدیک تر است. آلیس همچنین در تلاش است تا تجارت طراحی داخلی خود را راه اندازی کند. آلیس در حالی که برای نوشیدنی با دوستانش بیرون می رود، با هری، جورج و تدی، سه فیلمساز مشتاق در لس آنجلس روبرو می شود تا پس از فیلم کوتاهی که در یک جشنواره فیلم ارائه کردند، تحسین مثبتی را برای تهیه کنندگان احتمالی ایجاد کنند. علیرغم اینکه این سه در اواخر بیست سالگی خود هستند، آنها با آلیس و دوستانش برخورد کردند و آلیس تقریبا داشت با هری می خوابید...

 

عوامل ساخت فیلم Home again 2017

فیلم دوباره خانه (به انگلیسی: Home Again) یک فیلم ژانر کمدی، درام و رمانتیک محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی هالی مایرز شایر است که اولین کارگردانی خود را تجربه کرد. ریس ویترسپون، نات وولف، جان رودنیتسکی، پیکو الکساندر، مایکل شین و کندیس برگن بازیگران اصلی آن هستند و داستان یک مادر مجرد ۴۰ ساله را دنبال می کند که به سه فیلمساز جوان مشتاق اجازه می دهد تا با او در خانه اش در لس آنجلس زندگی کنند. 
ریس ویترسپون بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او برنده جوایز از جمله یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Walk The line 2005، دو جایزه گلدن گلوب، یک جایزه فیلم بفتا و یک جایزه امی ساعات پربیننده شده است. او در سال ۲۰۱۹ یکی از بازیگران زن با بیشترین دستمزد بود.
پیکو الکساندر در نقش هری بازیگر و نویسنده آمریکایی است که با فیلم A Most Violent Year 2014 و فیلم War Machine 2017 شناخته شده است.

 

عملکرد فیلم دوباره خانه ۲۰۱۷

این فیلم در هشتم سپتامبر 2017 توسط Open Road Films اکران شد و در مقابل بودجه ۱۵ میلیون دلاری خودش موفق به فروش 37 میلیون دلاری در گیشه سراسر جهان شد. در سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نظر 141 منتقد، با میانگین امتیاز 4.7 از 10، سی و سه درصد تایید شده است. منتقدان این سایت درمورد Home again نوشتند: «فیلم دوباره خانه، جمعیت با استعدادی از کهنه کار های کمدی رمنس را در هر دو طرف دوربین جمع می‌کند که متاسفانه همه آنها قبلا کار بسیار بهتری انجام داده‌اند.» برای دانلود Home again 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک فیلم Home again 2017 بر اساس 29 منتقد دارای میانگین نمره 41 از 100 است. دانلود فیلم Home Again 2017 به طرفداران عاشقانه کمدی با صحنه های رمانتیک زیاد پیشنهاد میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 5.8 از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.