دانلود فیلم
Hostiles متخاصمان

2814 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 89K
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hostiles
دانلود فیلم Hostiles

خلاصه فیلم Hostiles 2017

در سال 1892 در نیومکزیکو، شهرک نشین روزالی کواید و خانواده اش مورد حمله یک گروه جنگی کومانچی قرار می گیرند که شوهر و سه فرزندش را در این ماجرا میکشند. روزالی با پنهان شدن در زیر یک صخره می گریزد. در فورت برینگر، کاپیتان ارتش ایالات متحده، جوزف بلوکر، که به زودی بازنشسته می شود، توسط رئیس جمهور هریسون دستور می دهد تا رئیس جنگ مبتلا به سرطان شاین، زرد هاوک و چهار عضو خانواده اش را به سرزمین های قبیله ای خود در مونتانا اسکورت کند. بلوکر در ابتدا این کار را رد می کند زیرا او و Yellow Hawk دشمنان قدیمی هستند، اما بعد از تحت تهدید دادگاه نظامی و از دست دادن حقوق بازنشستگی، این کار را می پذیرد. بلوکر همراه با دوست قدیمی‌اش گروهبان اول توماس متز، سرجوخه وودسون دستیار قدیمی، ستوان تازه‌ وارد وست پوینت کیدر و یک سرباز جوان به نام دژاردین به سمت مونتانا حرکت می‌ کند...

 

عوامل ساخت فیلم hostiles 2017

فیلم دشمنان یک فیلم در ژانر درام، وسترن محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی اسکات کوپر بر اساس داستانی از دونالد ای استوارت به نمایش در اومد. در فیلم Hostiles کریستین بیل در نقش سروان جوزف جی بلوکر، روزاموند پایک در نقش روزالی کواید و جسی پلمونز در نقش ستوان رودی کیدر بازی می‌کنند. فیلم Hostiles 2017 داستان یک افسر سواره نظام ارتش ایالات متحده در سال 1892 است که باید یک فرمانده جنگ شاین و خانواده اش را به خانه خود در مونتانا اسکورت کند را روایت می‌ کند.
اسکات کوپر بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. اسکات کوپر را برای کارگردانی دو فیلمش، یعنی فیلم Crazy Heart 2009 و فیلم Out Of The Furnace 2013 می‌شناسند که در هر دوی این فیلم ها از بازیگران سرشناسی استفاده کرده است.
کریستین بیل بازیگر انگلیسی است که برای تنوع در شخصیت پردازی و تغییرات جسمانی در نقش هایش مشهور است و در فیلم هایی با ژانرهای مختلف نقش اول را بر عهده داشته است. او افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزهٔ اسکار و دو جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. او در سیزده سالگی در فیلم Empire Of the Sun 1987 ساخته استیون اسپیلبرگ به ایفای نقش پرداخت. معروف ترین نقش او برای سری فیلم بتمن در فیلم هایی چون فیلم بتمن آغاز می کند و فیلم شوالیه تاریکی بر می خیزد بازی کرده. او همچنین در فیلم هایی چون فیلم پرستیژ ۲۰۰۶، فیلم ترمیناتور ۲۰۰۹ و فیلم The Fighter 2010 بازی کرده. او برای بازی در فیلم مشت زن 2010 برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب شد.

 

عملکرد فیلم متخاصمان 2017

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در دوم سپتامبر 2017 در جشنواره فیلم تلوراید انجام داد. این فیلم در بیست و دوم دسامبر 2017 توسط استودیو Entertainment در ایالات متحده منتشر شد و سپس در 26 ژانویه 2018 منتشر شد. فیلم Hostiles 2017 عموماً نقد های مثبتی از منتقدان دریافت کرد، اما فقط 35 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم متخاصمان در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس ۲۲۵ نقد موفق به دریافت امتیاز تایید ۷۱ درصد با نمره ۶.۸ از ده شد. منتقدان درمورد فیلم Hostiles 2017 نوشتند: «Hostiles از جلوه های بصری خیره کننده و یک عملکرد مرکزی قوی از کریستین بیل بهره می‌برد، که هر دو به ارتقای داستان نا هموار آن کمک می کنند.» برای دانلود فیلم Hostiles 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک، این فیلم دارای نمره 65 از 100 است که بر اساس نظر 41 منتقد بهش اختصاص داده شده است. تاد مک کارتی از هالیوود ریپورتر از فیلم و بازی کریستین بیل ستایش کرد و نتیجه گرفت که این فیلم "یک قطعه کار قابل تخمین است که مبتنی بر حساسیت ظریف و یک بازی اصلی ماهرانه است". دیوید سیمز هنگام نوشتن در آتلانتیک به "فیلمبرداری باشکوه" فیلم اشاره کرد و آن را "یک وسترن خوش منظره و شیک" توصیف کرد، اما فیلمنامه را به دلیل "به نظر می رسد کمتر علاقه مند به توسعه شخصیت ها است" مورد نقد قرار داد و از "خشن و سازش ناپذیر" بودن داستان متخاصمان انتقاد کرد. دانلود فیلم Hostiles 2017 به همه طرفداران وسترن پیشنهاد میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۷.۲ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.