دانلود فیلم
It آن

2498 تعداد بازدید
User 5
10
/
8
AnimeList Rating
User 563K
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم It
دانلود فیلم It

خلاصه فیلم It 2017

در اکتبر 1988، بیل دنبرو دوازده ساله یک قایق بادبانی کاغذی را برای جورجی، برادر شش ساله اش می سازد. جورجی قایق را در امتداد خیابان های بارانی شهر کوچک دری، مین حرکت می دهد ولی قایق را در یک زهکش طوفان می افتد. جورجی در حالی که تلاش می کند آن را بازیابی کند، دلقکی را در زهکشی می بیند که خود را به عنوان "Pennywise the Dancing Clown" معرفی می کند. پنی وایز جورجی را وسوسه می‌کند که نزدیک تر شود، سپس بازوی او را می کشد و داخل فاضلاب می کشاند. تابستان بعد در ژوئن 1989، بیل و دوستانش ریچی توزیر، ادی کاسبراک و استن اوریس با قلدر های بزرگ تر هنری باورز، بلچ هاگینز، پاتریک هاکستر و ویکتور کریس برخورد می کنند. بیل، که هنوز ذهنش بخاطر ناپدید شدن جورجی درگیر است، او دوستان خود را برای تحقیق به خدمت می گیرد و معتقد است که جورجی ممکن است هنوز زنده باشد. بن هانسکام، یکی از همکلاسی‌های جدید بیل، متوجه می‌شود که تراژدی های غیرقابل توضیح و ناپدید شدن کودکان قرن‌ ها این شهر را درگیر کرده است...

 

عوامل ساخت فیلم It 2017

فیلم آن یک فیلم در ژانر ترسناک و ماوراء طبیعی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی اندی موشیتی و نویسندگی چیس پالمر، کری فوکوناگا و گری دابرمن به نمایش در اومد. این اولین نسخه از یک اقتباس دو قسمتی از رمانی به همین نام در سال 1986 توسط استیون کینگ است که عمدتاً نیمه اول زمانی کتاب را پوشش می دهد. این اولین فیلم از مجموعه فیلم It و همچنین دومین اقتباس پس از مینی سریال تامی لی والاس در سال 1990 است. در این فیلم Jaeden Lieberher و Bill Skarsgård به عنوان نقش های اصلی به ایفای نقش می پردازند و جرمی ری تیلور، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، وایات اولف، چوسن جاکوبز، جک دیلن گریزر، نیکلاس همیلتون و جکسون رابرت اسکات در نقش های مکمل ایفای نقش کردند. گروهی متشکل از هفت کودک طرد شده که توسط موجودی به همین نام که ظهور می‌کند وحشت زده می‌شوند.  توسعه فیلم سینمایی اقتباسی از آن در مارس 2009 آغاز شد، زمانی که برادران وارنر شروع به بحث در مورد عرضه آن به پرده بزرگ کردند، و دیوید کاجگانیچ تصمیم داشت کارگردانی کند، قبل از اینکه کری فوکوناگا در ژوئن 2012 جایگزین شود. اندی موشیتی به عنوان کارگردان در ماه می 2015 قراردادی را برای کارگردانی فیلم در ژوئن 2015 امضا کرد. او از الهام گرفتن از فیلم های دهه 1980 مانند فیلم The Howling 1981، فیلم The Thing 1982، فیلم The Goonies 1985 و فیلم Stand by me 1986 خبر داد. فیلمبرداری اصلی در تورنتو در ۲۷ ژوئن 2016 آغاز شد و در ۲۱ سپتامبر 2016 به پایان رسید. مکان‌ های آن در منطقه تورنتو بزرگ، از جمله پورت هوپ بود.

 

عملکرد فیلم It 2017

اولین نمایش فیلم It 2017 در لس آنجلس در تئاتر چینی TCL در تاریخ 5 سپتامبر 2017 بود و در 8 سپتامبر 2017 در ایالات متحده در قالب های 2D و IMAX منتشر شد. برای دانلود فیلم It 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید.این فیلم که از نظر انتقادی و تجاری موفقیت آمیز بود، رکورد های باکس آفیس متعددی را به نام خود ثبت کرد و بیش از 701 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و به سومین فیلم پرفروش با رتبه R در تمام دوران تبدیل شد (بعداً پس از فیلم Joker و فیلم Deadpool 2 در رتبه پنجم قرار گرفت). در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۳۸۹ نقد ۸۶ درصد امتیاز تایید رو از آن خودش کرد. بدون تعدیل تورم، این فیلم به پردرآمدترین فیلم ترسناک تمام دوران تبدیل شد. به طور کلی نقد های مثبتی دریافت کرد و منتقدان اجراها، کارگردانی، فیلمبرداری و موسیقی را تحسین کردند و بسیاری آن را یکی از بهترین اقتباس های استیون کینگ می نامند. همچنین جوایز و نامزدی زیادی دریافت کرد و دو نامزدی انجمن منتقدان فیلم منطقه واشنگتن دی سی از جمله بهترین گروه بازیگری را به دست آورد. این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم علمی تخیلی/ترسناک از سوی منتقدان شد. این فیلم برنده سه جایزه Bogey، برای جذب بیش از دو میلیون مخاطب آلمانی در 11 روز شد. علاوه بر این، فیلم It 2017 توسط منتقدان مختلف به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال 2017 معرفی شد و در لیست های آخر سال چندین منتقد حضور داشت. فیلم دوم، It Chapter Two، در 6 سپتامبر 2019 اکران شد و داستان باقی مانده از کتاب را پوشش می دهد. دانلود فیلم It 2017 به هر طرفدار فیلم ترسناکی میتونه پیشنهاد بشه. مخاطبان سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۷.۳ از ده رو دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.