دانلود فیلم
It Comes at Night شب هنگام می آید

2031 تعداد بازدید
User 1
10
/
4
AnimeList Rating
User 97K
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم It Comes at Night
دانلود فیلم It Comes at Night

خلاصه فیلم شب هنگام می آید 2017

یک بیماری مسری کره زمین را ویران می کند. زوجی به نام پل و سارا و پسر نوجوانشان تراویس در خانه خود در اعماق جنگل در مکانی نامعلوم خلوت شده اند. پس از اینکه پدر سارا، باد، به این بیماری مبتلا شد، او را می کشند و جسدش را در گوری کم عمق می سوزانند. آن شب، آنها یک مزاحم را دستگیر می کنند که وارد خانه می شود. پل او را به درختی می بندد و کیسه ای را در طول شب روی سرش می گذارد تا تأیید کند که از این بیماری رنج نمی برد. غریبه، ویل، توضیح می‌ دهد که نمی‌دانست خانه اشغال شده است و به دنبال آب شیرین برای همسر و پسر کوچکش می‌گشت. ویل پیشنهاد می کند که بخشی از غذای خود را با آب معاوضه کند. سارا پیشنهاد می‌کند که غریبه‌ ها را به خانه‌ شان بیاورند، با استدلال اینکه هر چه افراد بیشتر باشن، دفاع از خود آسون تر میشه. پل با اکراه موافقت می کند و ویل را به جمع آوری خانواده اش سوق می دهد. در طول راه، دو مرد در کمین آنها قرار می گیرند. پل آنها را می کشد، در حالی که ویل را متهم به راه اندازی او می کند. ویل توضیح می دهد که با آنها مبارزه کرده است و بی اعتمادی پل را کاهش می دهد...

 

عوامل ساخت فیلم It comes at night 2017

فیلم شب هنگام می آید (به انگلیسی: It Comes at Night) یک فیلم در ژانر های ترسناک و روان شناختی محصول آمریکاست. این فیلم که در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی تری ادوارد شوتس به نمایش در اومد. جوئل ادگرتون در نقش پل، کریستوفر ابوت در نقش ویل، کارمن اجوگو در نقش سارا و رایلی کیو در نقش کیم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم بر روی خانواده ای متمرکز است که در جنگلی پنهان شده اند، زیرا زمین توسط یک بیماری بسیار مسری تسخیر می شود.
جوئل اجرتون هنرپیشه، کارگردان، نویسنده، تهیه کننده و فیلم ساز اهل استرالیا است. وی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از کار های معروف جوئل اجرتون میشه به فیلم The gift 2015، فیلم گتسبی بزرگ 2013 و فیلم‌ Loving 2016 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم It comes at night 2017

این فیلم در 29 آوریل 2017 در جشنواره فیلم Overlook در تیمبرلاین لاج در اورگان به نمایش درآمد و در 9 ژوئن 2017 در ایالات متحده توسط A24 اکران شد. این فیلم با استقبال مثبت منتقدان مواجه شد، اما از طرف عموم مردم با استقبال کمتری مواجه شد، و تنها کمی بیشتر از 20 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم It Comes at Night چهارده میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و 5.7 میلیون دلار در مناطق دیگر به دست آورد که مجموعاً موفق به فروش 19.7 میلیون دلاری در سراسر جهان شد و به خوبی بودجه ۲.۵ میلیون دلاری خودش رو پشت سر گذاشت. برای دانلود فیلم It comes at night 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم ترسناک در وب سایت راتن تومیتوز، بر اساس 252 نقد، با میانگین امتیاز 7.4 از 10، موفق به دریافت 88 درصد محبوبیت شد. انجمن انتقادی سایت چنین می‌گوید: «فیلم شب هنگام می‌ آید، به‌طور مرگ‌ باری از تله‌ های استخوان برهنه‌ اش استفاده می‌ کند و در عین حال یک بار دیگر ثابت می‌ کند که آنچه که دیده نمی‌ شود می‌تواند به اندازه هر چیزی که روی صفحه می بینیم هولناک باشد.» در متاکریتیک، فیلم دارای میانگین وزنی امتیاز 78 از 100، بر اساس 43 منتقد، است. کلوین هریسون جونیور در جوایز فیلم مستقل گاتهام در سال 2017 نامزد دریافت بهترین بازیگر برای بازی در فیلم It comes at night 2017 شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.