دانلود فیلم
Jab Harry Met Sejal وقتی هری با سجل ملاقات کرد

2344 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22K
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jab Harry Met Sejal
دانلود فیلم Jab Harry Met Sejal

خلاصه فیلم Jab Harry met sejal 2017

هری سینگ نهرا (شاهرخ خان) یک راهنمای گردشگری است که در آمستردام کار می کند. او که خود را "مملو از زنان ارزان" توصیف می کند و اغلب با مشتریانش معاشقه می کند و شغلش را به خطر می اندازد. پس از رها کردن یک خانواده در فرودگاه، هری با سجل زاوری (آنوشکا شارما)، یکی از اعضای همان خانواده که حلقه نامزدی خود را گم کرده است، آشنا می‌ شود و از او می‌ خواهد که به او کمک کند. هری تمایلی ندارد، اما برای جلوگیری از شکایت سجل که ممکن است کارش را از دست بدهد، با اکراه موافقت می‌کند که به او کمک کند. به مرور زمان در حین جستجوی حلقه با هم دوست می شوند و...

 

عوامل ساخت فیلم Jab Harry Met Sejal 2017

فیلم Jab Harry Met Sejal (ترجمه: وقتی هری با سجل ملاقات کرد) یک فیلم کمدی عاشقانه محصول کشور هند و به زبان زبان هندی است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امتیاز علی در سال ۲۰۱۷ به نمایش در اومد. آنوشکا شارما و شاهرخ خان در سومین همکاری خودشون رو با بازی در فیلم Jab Harry Met Sejal رقم زدند. پیش تولید فیلم در آپریل 2015 آغاز شد و فیلمبرداری اصلی در آگوست 2016 در پراگ، آمستردام، وین، لیسبون و بوداپست آغاز شد. در فیلم Jab Harry Met Sejal 2017 شاهد بازی آنوشکا شارما در نقش سجل زاوری، شاهرخ خان در نقش هریندر "هری" سینگ نهرا، آرو کریشانش ورما در نقش مایانک و چاندان روی سانیال در نقش غیاث الدین محمد قریشی هستیم. 
انوشکا شارما یکی از محبوب ترین بازیگران هندی با بیشترین دستمزد است. بیشتر ما اون رو بخاطر بازی در فیلم پی کی 2014 میشناسیم.
شاهرخ خان یک بازیگر هندی، تهیه کننده فیلم، کارآفرین و شخصیت تلویزیونی است. او در 25 اکتبر 1991 با گوری چیبر ازدواج کرد. خان کار خود را با حضور در چندین سریال تلویزیونی طی سال های 1988-1990 آغاز کرد. او اولین فیلم خود را با فیلم موفق تجاری Deewana 1992 انجام داد. او موفقیت در باکس آفیس را از نقش های شرور خود آغاز کرد. در طول سال‌ های حضورش در صنعت فیلم بالیوود، او هشت جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم فیر را از آن خود کرد که بالاترین جایزه توسط هر بازیگری است و موفقیت چشمگیری در گیشه داشت. برخی از فیلم‌ های او عبارتند از فیلم Don 2، فیلم My name is Khan 2010 و فیلم Devdas 2002.

 

عملکرد فیلم Jab Harry Met Sejal

فیلم Jab Harry Met Sejal که در چهارم آگوست 2017 به اکران عموم در اومد با نقدهای متفاوت و عمدتا منفی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد. برای دانلود فیلمJab Harry Met Sejal 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. هایی برای کارگردانی، داستان و فیلمنامه آن، اما تحسین برای موسیقی متن، فیلمبرداری، طراحی تولید، لباس و اجرای خان و شارما. این یک شکست باکس آفیس در هند بود، با این حال، در خارج از کشور نسبتا فروش موفقی داشت. در شصت و سومین دوره جوایز Filmfare، فیلم Jab Harry Met Sejal 2017 دو نامزدی برای بهترین کارگردان موسیقی (پریتام) و بهترین خواننده زن (نیخیتا گاندی برای "Ghar") بدست آورد. فیلم Jab Harry Met Sejal در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 11 منتقد تنها 9 درصد تایید بدست آورد. این فیلم هندی در سایت آی ام دی بی نمره میانگین 5.1 از ده رو بر اساس رای 22 هزار نفر بدست آورد. اگه به دنبال یک فیلم هندی سرگرم کننده و شاد هستید دانلود فیلم Jab Harry Met Sejal 2017 بهتون پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.