دانلود فیلم
Jumanji: Welcome to the Jungle جومانجی

3652 تعداد بازدید
User 9
10
/
7.88
AnimeList Rating
User 392K
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle
دانلود فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle

خلاصه فیلم Jumanji Welcome to the Jungle 2017

در سال 1996، نوجوانی به نام الکس وریک، جومانجی را دریافت کرد، که قبلاً توسط آلن پریش و سارا ویتل در سال 1969، از پدرش که آن را در ساحل کشف کرد، از بین برده شده بود. الکس که علاقه‌ای ندارد، آن را کنار می‌گذارد، اما بعداً همان شب آن را به یک کارتریج بازی ویدیویی تبدیل می کند. او که بازی را انتخاب می کند، ناگهان با انتخاب یک شخصیت به داخل مکیده می شود. ناپدید شدن او منجر به ناامیدی پدرش و خراب شدن خانه آنها می شود. بیست و یک سال بعد در سال 2017، چهار دانش‌آموز دبیرستانی توسط مدیر بنتلی فرستاده می شوند تا زیرزمین مدرسه را برای نگهداری از بتانی تمیز کنند. سیستم بازی های ویدیویی دور انداخته شده را کشف می کنند و تصمیم می گیرند با آن بازی کنند و دختران را تشویق کنند که به آنها بپیوندند. با شروع بازی، آنها به جومانجی مکیده می شوند و به عنوان شخصیت های انتخابی خود در جنگل فرود می آیند...

 

عوامل ساخت فیلم جومانجی 2017

فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید یک فیلم در ژانر کمدی ماجراجویی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جیک کاسدان بر اساس فیلمنامه ای از کریس مک کنا، اریک سامرز، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر است. این فیلم سومین قسمت از مجموعه فیلم های جومانجی و دنباله غیرمستقیم فیلم جومانجی 1995 است. دواین جانسون، جک بلک، کوین هارت، کارن گیلان، نیک جوناس و بابی کاناول در این فیلم بازی می کنند. داستان روی گروهی از نوجوانان متمرکز است که با جومانجی روبرو می شوند که اکنون بیست و دو سال پس از وقایع فیلم سال 1995 به یک بازی ویدیویی تبدیل شده است. آنها خود را به عنوان مجموعه ای از آواتار های بزرگسال در دام بازی می بینند و به دنبال تکمیل یک تلاش در کنار بازیکن دیگری هستند که از سال 1996 به دام افتاده است. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2016 در هونولولو آغاز شد و در دسامبر در آتلانتا به پایان رسید. 
دوئین جانسون که با نام د راک (انگلیسی: The Rock) شناخته می شود، بازیگر و کشتی گیر حرفه ای سابق آمریکایی است. او یکی از برترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه ای به شمار می رود. او همچنین یکی از موفق ترین و پر درآمدترین بازیگران جهان است. او در فیلم هایی نظیر فیلم Black Adam 2022 و فیلم Journey 2 The mysterious Island به ایفای نقش پرداخته. همچنین یکی از دوبلور های انیمیشن موآنا بود.

 

عملکرد فیلم Jumanji 2017

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle اولین بار در گرند رکس پاریس در 5 دسامبر 2017 به نمایش درآمد و در 20 دسامبر توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به دلیل طنز و بازی هایش تحسین شد. ساخت فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle با بودجه 150 دلاری بسته شد و در نهایت موفق به فروش 964.5 میلیون دلار در سراسر جهان شد و پنجمین فیلم پرفروش سال 2017 لقب گرفت. دنباله ای با نام Jumanji: The Next Level در دسامبر 2019 نیز اکران شد. در سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نظر 240 منتقد، موفق به دریافت 76 درصد محبوبیت و تایید شد و میانگین نمره 6.2 از ده رو بدست آورد. منتقدان این وب سایت برای سینمایی جومانجی نوشتند: «جومانجی: به جنگل خوش آمدید از بازیگران جذاب و طنز استفاده می کند تا یک به روزرسانی بی تقاضا و در عین حال کاملا سرگرم کننده را در مورد منبع خود ارائه کند.» در متاکریتیک، این فیلم دارای نمره میانگین 58 از صد است. دانلود فیلم Jumanji Welcome to the Jungle 2017 به مخاطبینی که به دنبال یک محتوای سرگرم کننده برای آخر هفته هستند پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1397-12-05 05:36:19
    خیلییییی خنده دار و باحال بود :)) حتما ببینید ♥
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.