دانلود فیلم
Jungle جنگل

2607 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 59K
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jungle
دانلود فیلم Jungle

خلاصه فیلم Jungle 2017

در اوایل دهه 1980، یک ماجراجوی اسرائیلی به نام یوسی گینزبرگ به بولیوی سفر می کند و قصد دارد به قلب جنگل های آمازون سفر کند. او در آنجا با مارکوس استام، معلم مدرسه سوئیسی، و دوستش کوین گیل، کوهنورد آمریکایی و عکاس مشتاق آشنا می شود. این سه نفر در لاپاز، در یک خوابگاه اجتماعی اسرائیلی اقامت دارند. یوسی یک روز بیرون از بازار است و غریبه ای از او می پرسد که آیا او آمریکایی است یا نه. یوسی پاسخ می دهد "نه". در طول مکالمه غریبه اتریشی، کارل روپرشتر، ادعا می کند که یک قبیله بومی در جنگل وجود دارد که آنها باید به دیدن آن بروند. کارل می گوید که جنگل را می شناسد و با قبیله دوست است. یوسی که از دورنمای کاوش در جنگل ناشناخته و ملاقات با مردم ناشناخته ای مانند توروموناس هیجان زده است، تصمیم می گیرد او را باور کند...

 

عوامل ساخت فیلم Jungle 2017

فیلم جنگل یک فیلم درام زندگی نامه ای محصول کشور استرالیا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و بر اساس داستان واقعی سفر ماجراجوی یوسی گینزبرگ گردشگر اسرائیلی در سال ۱۹۸۱ به جنگل‌های بارانی آمازون ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی گرگ مک لین و نویسندگی جاستین مونجو ساخته شد. در فیلم Jungle 2017 شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون دانیل رادکلیف در نقش گینزبرگ و الکس راسل، توماس کرچمن، یاسمین قاسم، جوئل جکسون و جاک کومان در نقش های فرعی هستیم.
دنیل رادکلیف بازیگر انگلیسی تبار است. او برای بازی در نقش هری پاتر در مجموعه فیلم‌ هری پاتر به شهرت رسید و برای این نقش چندین جایزه و نامزدی دریافت کرد. ردکلیف حرفهٔ بازیگری خودش را از ۱۰ سالگی و با بازی در فیلم دیوید کاپرفیلد ۱۹۹۹ آغاز کرد و بازیگری در سینما را مدتی بعد با فیلم خیاط پاناما ۲۰۰۱ تجربه کرد. شروع شهرت او در سن یازده سالگی، با بازی در نخستین قسمت از مجموعهٔ هری پاتر با عنوان هری پاتر و سنگ جادو رقم خورد.

 

عملکرد فیلم جنگل 2017

فیلم Jungle برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم ملبورن در سوم آگوست 2017 به نمایش در اومد. این فیلم در نهم نوامبر 2017 در استرالیا توسط Umbrella Entertainment منتشر شد. برای دانلود فیلم Jungle 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 55 نقد، امتیاز 62 درصد محبوبت را با میانگین امتیاز 5.8 از 10 رو به فیلم جنگل 2017 می دهد. منتقدان وبسایت درمورد فیلم جنگل نوشتند: «دانیل رادکلیف داستان مبتنی بر واقعیت جنگل را با اجرای کاملاً متعهد انجام می دهد، حتی اگر بقیه اجزای فیلم اطراف او همیشه با تلاش های او مطابقت نداشته باشد.» در متاکریتیک، فیلم امتیاز 48 از 100 را بدست آورده.اکثریت منتقدان فیلم را نقد ولی تعهد بازیگری رادکلیف و شوک برخی از صحنه ها را تحسین کردند. استفان دوسیو در هفتمین دوره جوایز AACTA برای فیلم Jungle 2017 نامزد بهترین فیلمبرداری شد. دانلود فیلم Jungle 2017 فیلمی نیست که بشه ب هر سلیقه ای پیشنهاد کرد اما حداقل برای طرفداران دنیل رادکلیف و ژانر ماجراجویی فیلم ارزشمندی خواهد بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.