دانلود فیلم
Justice League لیگ عدالت

3605 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.6
AnimeList Rating
User 458K
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Justice League
دانلود فیلم Justice League

خلاصه داستان فیلم Justice League

این داستان در ابتدا به هزاران سال پیش، استپن ولف و اعضای گروه او می پردازد. این فرد قصد دارد به همراه ارتش پارادیمون خود، سه جعبه مادر زمین را گرد هم آورده و نقشه اش را محقق کند. وقتی او در فیلم Justice League قدم اول را برداشت، ارتشی از خدایان المپ، انسان ها، آتلانتیسی ها، گروهی از موجودات فرازمینی و همچنین آمازون ها با او و ارتشش مقابله کرده و آن ها را شکست دادند. پس از اینکه، افکار او بی نتیجه ماند، جعبه های مادر از هم جدا شده و می توان گفت که ناپدید شدند. 

 

فعال شدن سه جعبه مادر

می توان این داستان را ادامه ای از مرگ سوپرمن دانست؛ چرا که دو سال پس از مرگ او در این فیلم بود که سه جعبه مادر، فعال شدند. وقتی استپن ولف متوجه این ماجرا شد، دوباره به زمین بازگشته و سعی دارد آن ها را پیدا کند. 

دلیل چنین کاری، تنها ایجاد وحدت میان تمامی جعبه ها است. در Justice League، وقتی این اتحاد شکل بگیرد، حالت و اکوسیستم زمین عوض خواهد شد. یکی از جعبه ها توسط استپن، دزدیده می شود، ملکه هیپولیتا که شخصیتی ابر قهرمانی دارد، دخترش دایانا را فرا خوانده و به او در مورد استپن و کاری که قصد دارد انجام دهد، می گوید.

 دایانا برای آنکه در این راه موفق شود، از بروس وین کمک می گیرد. آن ها باید چند نفر دیگر را هم عضو تیم خود کنند، تا در این مسیر با موفقیت رو به رو شوند. وقتی استپن ولف، تمامی جعبه ها را پیدا کرده و می خواهد آن ها را در کنار هم قرار دهد، سوپرمن از راه می رسد! 

 

فیلم Justice League

داستان این فیلم، بر اساس کمیک های (دی سی) نوشته شده است. در واقع، شخصیت های این کمیک در چنین مجموعه ای، به تصویر کشیده شده اند. لیگ عدالت، فیلمی است که زک اسنایدر آن را با صبر و حوصله هر چه تمام تر، تولید کرده است.

با توجه به اینکه مرگ سوپرمن در بازه زمانی خاصی، بین جهانیان پخش می شود، افرادی که شخصیت شرور دارند می خواهند از این پیش زمینه سوء استفاده کرده و به خواسته های شیطانی و شرورانه خود برسند. چارلز روون، جف جانز، دبورا اسنایدر و همچنین جان برگ، از تهیه کنندگان این مجموعه آمریکایی هستند. 

کریس تریو و جاس ویدون، از نویسندگان Justice League هستند که تمام سعی و تلاش خود را کرده اند تا بتوانند همه چیز را با روح و جلوه ای تازه، به مردم نشان دهند. این فیلم که 120 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده، به زبان انگلیسی تولید شده است.

 13 نوامبر 2017، لیگ عدالت از سالن تئاتر دالبی منتشر شده و پخش آن در ایالات متحده، مربوط به تاریخ 17 نوامبر 2017 است. 

 

نقد فیلم Justice League

بسیاری از صحنه های لیگ عدالت، بسیار نفس گیر بوده و توانایی این را دارد که مخاطبان را در لحظه، مجذوب خود کند. البته نمی توان از ضعف و انگیزه نا کافی ابر قهرمان های داستان در Justice League، چشم پوشی کرد. به صورت کلی می توان گفت، با توجه به اینکه لیگ عدالت از کتاب های کمیک قدیمی الهام گرفته شده، شخصیت پردازی های مناسب و به جایی دارد؛ همین موضوع می تواند دلیلی بر جذابیت ماجرا باشد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.