دانلود فیلم
Justice League Dark لیگ عدالت جویان عصر تاریکی

2802 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Justice League Dark
دانلود فیلم Justice League Dark

خلاصه فیلم Justice League Dark 2017

فیلم زمانی شروع می شود که شهروندان قانونمند شروع به قتل مردم می کنند و معتقدند قربانیان آنها موجودات شیطانی هستند. لیگ عدالت جمع می شود تا به این نتیجه برسد که یک جور جادو منشا این جنایات است، اما بتمن شک دارد. در یک فلاش بک 5 روز پیش، جن گیر و کلاهبردار جان کنستانتین و جیسون بلاد با شیاطین سه در یک بازی پوکر برای سهام گران قیمت درگیر شدند...

 

عوامل ساخت انیمیشن Justice League Dark

فیلم Justice League Dark یک فیلم انیمیشن در ژانر علمی تخیلی، فانتزی و ابرقهرمانی آمریکایی برای بزرگسالان است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ است توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن تولید و توسط Warner Home Video توزیع شده است. این فیلم با حضور تیم دی سی کامیکس به همین نام که توسط پیتر میلیگان و میکل جانین ساخته شده است، بیست و هفتمین فیلم انیمیشن اصلی دنیای دی سی و هشتمین فیلم انیمیشن دنیای فیلم دی سی است. برخلاف اکثر قسمت های سری انیمیشن های دنیای انیمیشن DC، Justice League Dark دارای یک فرض اصلی است. در این فیلم مت رایان در نقش جان کنستانتین و جیسون اومارا در نقش بتمن بازی می کنند و نقش های مربوطه خود را از رسانه های قبلی بازی می کنند.

 

عملکرد فیلم Justice League Dark 2017

فیلم انیمیشن Justice League Dark در بیست و چهارم ژانویه 2017 در دیجیتال HD و در 7 فوریه بر روی DVD و Blu-ray منتشر شد.دنباله آن به نام فیلم Justice League Dark: Apokolips War، در ماه می سال 2020 منتشر شد. فیلم Justice League Dark 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 9 منتقد نمره میانگین 7 از ده و امتیاز تایید 78 درصد رو بدست آورد. برای دانلود فیلم Justice League Dark 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. مجله Collider درمورد این فیلم نوشت نوشت: "فیلم Justice League Dark یک ماجراجویی جادویی پر سرعت و تاریک است که به برخی از سایه دارترین قهرمانان دی سی فرصتی می دهد تا در داستانی بدرخشند که در اسطوره ها و رمز و راز قرار می گیرد." انیمیشن Justice League Dark 2017 سه میلیون و سیصد هزار دلار از فروش ویدئو های خانگی داخلی به دست آورد. کاربران وب سایت آی ام دی بی به انیمیشن لیگ تاریم عدالت نمره ۷ از ده رو دادن. دانلود فیلم Justice League Dark 2017 به همه طرفداران قهرمانان DC پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.