دانلود فیلم
Kidnap گروگان گیر

2081 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kidnap
دانلود فیلم Kidnap

خلاصه فیلم Kidnap 2017

پیشخدمت کارلا دایسون، پسر شش ساله خود، فرانکی را به یک کارناوال می برد. او تماسی از وکیلش دریافت می کند که در مورد نبرد حضانت بر سر فرانکی بحث می کند. کارلا تماس را پایان می دهد و متوجه می شود که پسرش گمشده است. او به دنبال او می گردد اما فقط می تواند ضبط کننده صدای اسباب بازی او را پیدا کند. در پارکینگ، او به موقع می رسد و زنی را می بیند که پسرش را به داخل یک فورد موستانگ سبز رنگ که توسط یک مرد رانندگی می کند می کشد. کارلا ابتدا با پای پیاده آنها را تعقیب می کند و تلفن خود را رها می کند، بعد از آن وارد وسیله نقلیه خود شود و به دنبال آنها رانندگی کند...

 

عوامل ساخت فیلم Kidnap 2017

فیلم Kidnap 2017 یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی لوئیس پریتو و نویسندگی نیت لی است. در این فیلم بازیگرانب چون هالی بری، سیج کوریا، کریس مک گین و لو تمپل به ایفای نقش پرداخته اند. داستان درباره یک مادر شاغل است که به تعقیب اسیر کنندگان پسر خردسالش می‌ پردازد. این فیلم با بودجه 21 میلیون دلاری تولید شده است. در سپتامبر 2014 اعلام شد و از اکتبر تا دسامبر 2014 در نیواورلئان و اسلایدل، لوئیزیانا فیلمبرداری شد. توزیع کننده اصلی فیلم، Relativity Media، در سال 2015 اعلام ورشکستگی کرد و اکران فیلم Kidnap 2017 را چندین بار به تاخیر انداخت. 
هلی بری هنرپیشه آمریکایی است. او تاکنون موفق به دریافت جوایز امی و گلدن گلوب شده و اون رو به اولین زن سیاه پوستی تبدیل کرد که جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده است. او در سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی در فیلم مهمانی هیولا جایزه اسکار را نیز دریافت کرده است.

 

عملکرد فیلم Kidnap 2017

در ماه می سال 2017، Aviron Pictures که تازه تأسیس شده بود، حقوق توزیع را به دست آورد. فیلم Kidnap در مالتی پلکس هالیوود ArcLight در سی و یکم جون 2017 نمایش داده شد و در 4 اگوست در ایالات متحده اکران شد. منتقدان بازی بری را ستودند اما از نویسندگی و کارگردانی آن انتقاد کردند. برای دانلود فیلم Kidnap 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در چهل و نهمین جوایز تصویر NAACP، بری نامزد بهترین بازیگر زن در یک فیلم سینمایی شد. فیلم Kidnap 2017 با بودجه ساخت ۲۱ میلیون دلاری بسته شد و توانست در باکس آفیس جهانی بیشتر از ۳۴ میلیون دلار به فروش برسه. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۹۴ منتقد فیلم Kidnap 2017 نمره ۴.۴ از ده و میانگین امتیاز تایید ۳۵ درصد رو به دست آورد. منتقدی از مجله IndieWire به فیلم Kidnap یک "D-" داد و در آن از کارگردانی انتقاد کرد و نوشت که پریتو "هرگز علاقه ای نشان نمی دهد که به قهرمانش اجازه دهد همه چیز را به دست بگیرد، فیلم با سرعت بیشتری به خود می گیرد. به هم می خورد.» کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۹ از ده دادند. دانلود فیلم Kidnap 2017 و تماشای اون به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.