دانلود فیلم
King Arthur: Legend of the Sword شاه آرتور: افسانه شمشیر

3370 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم King Arthur: Legend of the Sword
دانلود فیلم King Arthur: Legend of the Sword

خلاصه فیلم شاه آرتور 2017

مردرد جنگجو و ارتشش کملوت را محاصره کردند. اوتر پندراگون، پادشاه بریتانیایی ها، در حین حمله به لانه موردرد نفوذ می کند و با کمک شمشیر منحصر به فردی که توسط مرلین ساخته شده است، او را سر بریده و کملوت را نجات می دهد. برادر اوتر، وورتیگرن - که طمع تاج و تخت دارد - کودتا را ترتیب می دهد و همسرش السا را قربانی خندق ها می کند تا شوالیه شیطان شود. او همسر اوتر، ایگرین را می کشد و اوتر را شکست می دهد. پسر اوتر آرتور با قایق فرار می کند و به لوندینیم می رسد...

 

عوامل ساخت فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر

فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword) یک فیلم در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و حماسی محصول سال ۲۰۱۷ است. این فیلم به کارگردانی گای ریچی که با همکاری جوبی هارولد و لیونل ویگرام فیلم را بر اساس داستانی از هارولد و دیوید دوبکین با الهام از افسانه های آرتورین نوشته است ساخته شده است. در این فیلم، چارلی هانام به عنوان شخصیت اصلی و جود لا در نقش پادشاه ظالم وورتیگرن که قصد کشتن او را دارد، با استرید برگس-فریسبی، جیمون هونسو، آیدان گیلن و اریک بانا در نقش های فرعی بازی می کنند.
چارلی هانم بازیگر انگلیسی تبار است. او بیشتر برای ایفای نقش پیتر دانهام در فیلم Green Street 2005 و نقش جکس تلر در سریال Son of anarchy شناخته می شود که برای دومی دو بار نامزد دریافت جایزه انتخاب منتقدان تلویزیون بهترین بازیگر مرد شده است.

 

عملکرد فیلم King Arthur 2017

فیلم King Arthur: Legend of the Sword در هشتم می سال 2017 در تئاتر چینی TCL نمایش داده شد و در 2 بعدی و RealD 3D در دوازدهم می 2017 در ایالات متحده و 19 می 2017 در بریتانیا اکران شد. این فیلم در نهایت 148 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت کن در مقابل بودجه ساخت 175 میلیون دلاری تبدیل به شکست باکس آفیس شد.برای دانلود فیلمKing Arthur: Legend of the Sword 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در اصل، این فیلم قرار بود اولین فیلم در یک فرنچایز شش فیلمی باشد، اما دنباله های برنامه‌ریزی شده پس از اینکه فیلم شاه آرتور در گیشه ضعیف عمل کرد و برادران وارنر و روستای رودشو پیکچرز بیشتر از 150 میلیون دلار از دست دادند، لغو شدند. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم شاه آرتور 2017 بر اساس ۲۷۹ نقد ۳۱ درصد تایید و میانگین نمره 4.7 از ده را دارد. اجماع انتقادی راتن تومیتوز در مورد شاه آرتور نوشت: «شاه آرتور: افسانه شمشیر، تپه هایی از اکشن مدرن را روی یک داستان قدیمی می تاباند و بسیاری از آنچه را که در وهله اول آن را به یک داستان کلاسیک تبدیل کرده بود، از بین می برد.»  در متاکریتیک، این فیلم بر اساس 45 منتقد، امتیاز 41 از صد رو بدست آورد که نشان دهنده «نقد های مختلط یا متوسط» است. دانلود فیلم King Arthur: Legend of the Sword 2017 به طرفداران ژانر حماسی و اکشن پیشنهاد میشه. این فیلم در وب سایت آی ام دی بی نمره میانگین 6.7 از ده رو بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.