دانلود فیلم
Kingsman: The Golden Circle کینگزمن

2771 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.4
AnimeList Rating
User 340512
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kingsman: The Golden Circle
دانلود فیلم Kingsman: The Golden Circle

خلاصه فیلم Kingsman: The Golden 2017

یک سال پس از شکست ریچموند ولنتاین، گری آنوین رسما به سرویس اطلاعاتی کینگزمن پیوست و لقب «گالاهاد» را از استاد فقید خود هری هارت گرفت و با تیلد، ولیعهد سوئد رابطه برقرار کرد. او توسط چارلی هسکت، یک کارآموز سابق کینگزمن که در جریان حادثه ولنتاین بازو و تارهای صوتی خود را از دست داده و سایبرنتیک را جایگزینش کرده اند، در کمین او قرار می گیرد. اگزی در تعقیب و گریز ماشینی در سراسر لندن از چارلی و دستیارانش فرار میکنه، اما بازوی سایبرنتیک قطع شده. چارلی از طریق ماشین اگزی به پایگاه داده کینگزمن دسترسی پیدا می کند. چارلی این اطلاعات را به پاپی آدامز - رهبر بزرگترین کارتل مواد مخدر جهان، دایره طلایی - می دهد که رگبار موشک هایی را پرتاب می کند که...

 

عوامل ساخت فیلم کینگزمن 2017

فیلم Kingsman: The Golden Circle یک فیلم در ژانر کمدی، اکشن و جاسوسی به کارگردانی متیو وان و نویسندگی جین گلدمن و وان است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این فیلم بر اساس مجموعه کتاب های مصور The Secret Service (که بعداً به Kingsman تغییر نام داد) توسط مارک میلار و دیو گیبونز ساخته شد، این فیلم به عنوان دومین قسمت از مجموعه فیلم Kingsman و دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service 2014 عمل می کند. در این فیلم گروهی متشکل از کالین فرث، تارون اگرتون، مارک استرانگ، ادوارد هولکرافت، هانا آلستروم و سوفی کوکسون حضور دارند که نقش‌های خود را از فیلم اول تکرار می کنند، با جولیان مور، هالی بری، پدرو پاسکال، التون جان، چانینگ. تیتوم و جف بریجز به بازیگران می پیوندند. این فیلم درباره اعضای کینگزمن است که پس از فلج شدن سازمانشان و گروگان گرفتن جهان توسط پاپی آدامز و کارتل مواد مخدرش، دایره طلایی، باید با همتای آمریکایی خود، استیتمن، متحد شوند.

 

عملکرد فیلم Kingsman: The Golden Circle 2017

فیلم Kingsman: The Golden Circle در 18 سپتامبر 2017 در لندن به نمایش در اومد و در بیستم سپتامبر 2017 در بریتانیا به صورت سه بعدی و دو بعدی و در ایالات متحده در 22 سپتامبر 2017 در IMAX توسط کمپانی فاکس قرن بیستم اکران شد. این فیلم موفق به فروش 410 میلیون دلاری در سراسر جهان شد و در مقابل بودجه 104 میلیون دلاری خودش موفق عمل کرد. کینگزمن نقد های متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، با زمان طولانی فیلم که برای نقدها و شخصیت های جدید و اکشن های سبک طراحی شده است که واکنش های قطبی را به همراه داشت، اگرچه بازیگری و طنز مورد ستایش قرار گرفتند. برای دانلود فیلم Kingsman: The Golden به بالای صفحه مراجعه کنید. فیلم Kingsman: The Golden Circle 2017 نقد های متفاوتی دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس بررسی های 306 منتقد، با میانگین نمره ۵.۴ از ده،  امتیاز51% تایید را دارد. اجماع منتقادان این سایت نوشتند: «فیلم کینگزمن: دایره طلایی، بیشتر از همه چیز هایی را ارائه می کند که خودش را بسیار سرگرم کننده کرده است، اما فاقد جرقه های خلاقانه اصلی است». در متاکریتیک، فیلم دارای میانگین امتیاز 44 از 100 است. دانلود فیلم Kingsman: The Golden Circle 2017 به طرفداران این سری پیشنهاد می شود.پیش درآمدی به نام فیلم مرد پادشاه در 22 دسامبر 2021 در ایالات متحده اکران شد، در حالی که دنباله آن برای اکران در سال 2023 برنامه ریزی شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.