دانلود فیلم
Kodachrome کوداکروم

2055 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18150
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kodachrome
دانلود فیلم Kodachrome

خلاصه فیلم Kodachrome 2017

در اواخر سال 2010، مت رایدر نماینده A&R در یک شرکت ضبط موسیقی منهتن کار میکند که پس از امضای قرارداد بزرگترین مشتری شرکتش با یک برچسب دیگر، در خطر از دست دادن شغل خود قرار دارد. زوئی، دستیار و پرستار پدرش بن، به او اطلاع می دهد که بن، یک عکاس مشهور، به سرطان کبد بیمار لاعلاجی است. اگرچه آنها بیش از ده سال است که صحبت نکرده اند، بن از مت درخواست کرده است که او را به فیلمبرداری دواین در پارسونز، کانزاس، آخرین فروشگاهی که فیلم Kodachrome را توسعه می دهد، ببرد. بن چندین رول دارد که می‌خواهد قبل از مرگش پردازش کند و دواین در آینده نزدیک متوقف خواهد شد زیرا کداک دیگر رنگ های مورد نیاز را نمی سازد. لری، مدیر بن، مت را متقاعد می‌کند تا با ترتیب دادن ملاقاتی بین مت و سپری سون، گروهی که او سعی در امضای قرارداد داشته باشد، برود. مت، بن و زویی سفر را آغاز می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Kodachrome 2017

فیلم کداکروم (به انگلیسی: Kodachrome) یک فیلم در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مارک راسو و نویسندگی جاناتان تروپر به نمایش در آمد که بر اساس مقاله ای در نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۰ توسط A.G. Sulzberger ساخته شده است. بازیگرانی چون اد هریس در نقش بنجامین اشر رایدر، جیسون سودیکیس در نقش مت رایدر، الیزابت اولسن در نقش زوئی کرن پرستار و بروس گرینوود در نقش دین رایدر به ایفای نقش پرداخته اند. 
این فیلم بر اساس یک مقاله از مجله نیویورک تایمز در بیست و نهم دسامبر 2010 به نام "برای طرفداران کداکروم، جاده در آزمایشگاه عکس در کانزاس به پایان می رسد" نوشته A.G. Sulzberger ساخته شده است. فیلمبرداری در 28 آگوست سال 2016 در تورنتو آغاز شد که در شلبرن، انتاریو، که برای به تصویر کشیدن پارسونز، کانزاس استفاده شد، انجام شد.
اد هریس بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. او بخاطر ایفای نقش در فیلم هاش تحسین منتقدان و نامزدی جایزه‌های آکادمی را به همراه داشته. از فیلم های شناخته شده او میتوان به فیلم Appaloosa 2008، فیلم The truman show 199، فیلم Apollo 13 و فیلم Pollock 2000 اشاره کرد.


عملکرد فیلم کداکروم 2017

فیلم Kodachrome 2017 اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2017 در هشتم سپتامبر 2017 به نمایش درآمد. اندکی بعد، نتفلیکس حق پخش فیلم را به مبلغ 4 میلیون دلار به دست آورد. این فیلم در 20 آپریل 2018 برای عموم منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 49 نقد، با میانگین وزنی 6.2 از 10، موفق به دریافت 71 درصد تایید شد. برای دانلود فیلم Kodachrome 2017 به پایین صفحه‌ مراجعه کنید. انجمن منتقدان راتن تومیتوز در مورد فیلم Kodachrome نوشتند: «کوداکروم به دلیل اجرای رنگارنگ اد هریس رنگ های غنی تری به دست می آورد، که برای زنده کردن یک درام سفر جاده ای پدر و پسر قابل پیش بینی کافی است». در سایت متاکریتیک این فیلم نمره 57 از 100 را بر اساس نظر 17 منتقد بدست آورد. دانلود فیلم Kodachrome 2017 و تماشای اون به طرفداران بازیگر اد هریس و ژانر درام پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.