دانلود فیلم
Lady Bird لیدی برد

2712 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 301646
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lady Bird
دانلود فیلم Lady Bird

خلاصه فیلم Lady Bird 2017

در پاییز سال 2002، کریستین مک فرسون یک دانش آموز ارشد در دبیرستان کاتولیک در کالیفرنیا است. او به خود لقب "لیدی برد" را می دهد. علی رغم مشکلات مالی خانواده اش، او آرزو دارد در یک کالج معتبر در "شهری با فرهنگ" در جایی در ساحل شرقی شرکت کند. مادرش، ماریون، رویاهای کریستین را ممکن نمی داند و به او می گوید که نسبت به آنچه که دارد ناسپاس است. مشاجره بین آنها باعث می شود کریستین از ماشین در حال حرکت بپرد و بازوی او شکسته شود.

 

عوامل ساخت فیلم لیدی برد 2017

فیلم لیدی برد (به انگلیسی: Lady Bird) یک فیلم کمدی درام محصول کشور آمریکاست. ان فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ در اولین کارگردانی انفرادی خود است. داستان این فیلم در ساکرامنتو، کالیفرنیا از پاییز 2002 تا پاییز 2003 می گذرد و داستان یک دانش آموز دبیرستانی و روابط تیره او با مادرش را روایت می کند. در این فیلم سائوریس رونان در نقش اصلی با لوری متکالف، تریسی لتس، لوکاس هجز، تیموتی شالامه، بین فلدشتاین، استفن مک کینلی هندرسون و لویس اسمی تدر نقش های فرعی بازی می کنند.
تیموتی شالامی بازیگر آمریکایی تابه حال نامزد دریافت یک جایزه اسکار، سه جایزه بفتا و دو جایزه گلدن گلوب شده. تیموتی شالامی در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Lady bird 2017 ، فیلم Beautiful boy 2018 ، فیلم فیلم زنان کوچک ۲۰۱۹ و فیلم Dune 2021 ایفای نقش کرده.

 

عملکرد فیلم Lady Bird

لیدی برد در چهل و چهارمین جشنواره فیلم تلوراید در اول سپتامبر 2017 به نمایش درآمد و در سوم نوامبر 2017 توسط A24 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و منتقدان فیلمنامه و کارگردانی گرویگ و بازی رونان و متکالف را تحسین کردند. این فیلم توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال 2017 و یکی از بهترین فیلم های دهه 2010 شناخته شد. لیدی برد توسط هیئت ملی بازبینی، موسسه فیلم آمریکا و مجله تایم به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2017 انتخاب شد. در نودمین دوره جوایز اسکار، پنج نامزدی دریافت کرد: بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن (برای رونان)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (برای متکالف)، بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین کارگردان. در هفتاد و پنجمین دوره جوایز گلدن گلوب، این فیلم برنده دو جایزه بهترین فیلم (موزیکال یا کمدی) و بهترین بازیگر زن در یک فیلم موزیکال یا کمدی (برای رونان) - و نامزد دو جایزه دیگر شد. این فیلم همچنین نامزد سه جایزه اسکار بریتانیا شد. برای دانلود فیلم Lady Bird 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 399 نقد، میانگین نمره 8.80 از 10، 99 درصد تایید را بدست آورد. انجمن منتقدان این وب‌سایت نوشتند: «لیدی برد بینش های تازه ای در مورد آشفتگی دوران نوجوانی ارائه می دهد و گرتا گرویگ، نویسنده و کارگردان تازه کار را به عنوان یک استعداد کامل در فیلمسازی نشان می دهد.» در 27 نوامبر 2017، این فیلم به پر بازدید ترین فیلم تاریخ تبدیل شد. دانلود فیلم Lady Bird 2017 و تماشای اون به طرفداران کمدی درام هایی که به مسائل جوانان می پردازد پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.