دانلود فیلم
Last Flag Flying اهتزاز آخرین پرچم

2247 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 26680
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Last Flag Flying
دانلود فیلم Last Flag Flying

خلاصه فیلم اهتزاز آخرین پرچم ۲۰۱۷

در سال 2003، لری "داک" شپرد با بار سال نیلون، یک سرباز کهنه کار دریایی که با او در ویتنام خدمت می کرد، ملاقات می کنن. سال در یک رانندگی بداهه به داک می‌پیوندد، جایی که داک فاش می‌کند که او همچنین یک دوست دیگر از ویتنام، کشیش ریچارد مولر، را ردیابی کرده است. سال و داک به شام با مولرها دعوت می شوند، جایی که داک می گوید که اخیراً بیوه شده و تنها پسرش را در عراق از دست داده است. او ادامه می دهد که سال و مولر را ردیابی کرده است به این امید که آنها او را برای جمع آوری جسد پسرش لری جونیور و بردن او به خاکسپاری برنامه ریزی شده اش همراهی کنند. سال موافق است، اگرچه مولر مردد است و ادعا می کند که سال و داک دوره ای تاریک در زندگی او را بایش یادآور می شوند. همسرش به او اصرار می کند که این کار را انجام دهد و او با اکراه موافقت می کند که آنها را همراهی کند...

 

عوامل ساخت فیلم Last Flag Flying 2017

فیلم اهتزاز آخرین پرچم، یک فیلم در ژانر کمدی، درام و جنگی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی ریچارد لینکلیتر با فیلمنامه ای از لینکلیتر و داریل پونیکسان است که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. استیو کارل در نقش لری "دک" شپرد، برایان کرانستون در نقش سال نیلون و لارنس فیشبرن در نقش ریچارد مولر نقش سه جانباز جنگ ویتنام بازی می‌کنند که پس از کشته شدن یکی از پسرانشان در جنگ عراق، دوباره به هم می رسند. رمان آخرین پرچم پونیکسان در سال 2005 دنباله رمان آخرین جزئیات او در سال 1970 است که همان شخصیت ها را در اوایل زندگی آنها پوشش می داد. به همین دلیل، اهتزاز آخرین پرچم به عنوان دنباله ای غیر رسمی برای اقتباس سینمایی رمان قبلی در سال 1973، به حساب می رسد. فیلمبرداری اصلی در نوامبر 2016 در پیتسبورگ آغاز شد.

 

عملکرد فیلم اهتزاز آخرین پرچم ۲۰۱۷

فیلم Last Flag Flying 2017 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم نیویورک در 28 سپتامبر 2017 داشت و توسط آمازون استودیو و لاینزگیت در سوم نوامبر 2017 در ایالات متحده منتشر شد. برای دانلود فیلم Last Flag Flying 2017 به پایین صفحه‌ مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 220 نقد، با میانگین نمره 7.1 از ده، موفق به دریافت امتیاز 77 درصد تایید شده است. اجماع انتقادی این وب سایت می گویند: «فیلم اهتزاز آخرین پرچم، درام خام را در مقابل لحظات طنز، در یک فیلم بی عیب و نقص که با پرسش های میهن پرستی، خانواده و غم و اندوه دست و پنجه نرم می‌کند، متعادل می کند.» فیلم Last Flag Flying در وب سایت متاکریتیک، نمره 68 از 100 را بر اساس نظر 45 منتقد به دست آورده که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است. پیتر تراورز منتقد رولینگ استون، 3 ستاره از 4 ستاره را به فیلم داد و با تمجید از بازیگران، از برخی از قسمت ها انتقاد کرد و گفت: «لینکلیتر نمی تواند آنها را در برابر همه چاله های فیلمنامه، از جمله احساسات، تدبیر و ترکیبی دلخراش محافظت کند.» دانلود فیلم Last Flag Flying 2017 و تماشای آن به طرفداران ژانر درام و جنگی پیشنهاد می شود. مخاطبان سایت آی ام دی بی به این نمره ۶.۹ از ده رو دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.