دانلود فیلم
Lean on Pete به پیت تکیه کن

2242 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13259
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lean on Pete
دانلود فیلم Lean on Pete

خلاصه فیلم Lean on pete 2017

چارلی تامپسون، نوجوانی 15 ساله که با پدر مجردش ری در پورتلند، اورگان، در حالی که در حال دویدن صبحگاهی به یک مسیر مسابقه است، یک کار معمولی پیدا می کند که از اسب مسابقه ای پیری به نام پیت مراقبت کند. صاحب پیت، دل، مردی حیله گر است که تمام کارهای مراقبت از اسب ها را به چارلی می سپارد، اما سعی می کند با هدیه دادن یک جفت چکمه به چارلی و آموزش آداب و رسوم روی میز خودش را به چارلی نزدیک کند. چارلی درباره اینکه مادرش را نمی شناسد و اینکه چطور پدرش اجازه نمی‌دهد خاله مارگی، تنها شخص از خانواده مادری را ببیند، صحبت می کند. یک شب مردی ساموایی وارد خانه چارلی می شود و به ری به خاطر خوابیدن با همسرش حمله می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Lean on Pete 2017

فیلم به پیت تکیه کن (به انگلیسی: Lean on Pete) یک فیلم در ژانر درام محصول بریتانیاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی اندرو هیگ بر اساس رمانی به همین نام اثر ویلی ولوتین ساخته شده است. در این فیلم چارلی پلامر در نقش چارلی تامپسون، تراویس فیمل در نقش ری تامپسون، کلوئه سوینی در نقش بانی، استیو بوشمی در نقش دل مونتگومری به ایفای نقش می پردازند. فیلم Lean on Pete 2017 داستان پسری 15 ساله را دنبال می کند که شروع به کار در اصطبل می کند و با یک اسب مسابقه ای بیمار دوست می شود.

 

عملکرد فیلم به پیت تکیه کن 2017

این فیلم در بخش رقابت اصلی هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و در آنجا جایزه مارچلو ماسترویانی را برای بهترین بازیگر جوان مرد یا بازیگر زن برای دریافت کرد. فیلم Lean on Pete 2017 در ششم آپریل 2018 توسط A24 در ایالات متحده منتشر شد. فیلم به پیت تکیه کن نقد های بسیار مثبتی دریافت کرد و کارگردانی، فیلمنامه، فیلمبرداری و بازی پلامر مورد تحسین قرار گرفتند. هیئت ملی بازبینی آن را یکی از ده فیلم برتر مستقل سال 2018 معرفی کرد. جیمز ادوارد بارکر موسیقی متن فیلم Lean on Pete 2017 را ساخته است. فیلمبرداری اصلی این فیلم برتانیایی در سیزدهم آگوست 2016 آغاز شد و در پورتلند و برنز، اورگان انجام شد. فیلمبرداری در دهم سپتامبر 2016 به پایان رسید. فیلم Lean on Pete در وب سایت Rotten Tomatoes بر اساس 188 نقد، با میانگین نمره 7.9 از 10، دارای 90 درصد امتیاز تایید است. برای دانلود فیلم Lean on pete 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این وب سایت در مورد فیلم به پیت تکیه کن نوشتند: «تکیه به پیت از ملودرام بدجنس اجتناب می کند و تصویری همدلانه و در عین حال روشن از مردی جوان در دوراهی ارائه می دهد که چارلی پلامر را به عنوان یک استعداد بزرگ تأیید می کند.» سایت متاکریتیک میانگین نمره 80 از 100، بر اساس نظر 44 منتقد را به فیلم Lean on Pete 2017 اختصاص می دهد که نشان دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است. برایان تالریکو منتقپ RogerEbert به این فیلم 3 و نیم ستاره از چهار داد و گفت: «من از عمق انسان گرایانه دنیایی که هیگ خلق می کند شگفت زده شدم، دنیایی که تنها توسط یک نویسنده و کارگردان واقعاً بزرگ می تواند ارائه شود که نزدیک به اوج خود کار می کند. منتقد آستین دیل از INTO این فیلم را بهترین فیلم سال 2018 نامید، در حالی که از بازگشت متوسط آن در باکس آفیس غم انگیز بود. اگر طرفدار فیلم های آرام و به سبک فیلم هایی از رابطه لطیف انسان و حیوان هستید دانلود فیلم Lean on Pete 2017 و تماشای آن قطعا مناسب شماست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.