دانلود فیلم
Life زندگی

2374 تعداد بازدید
User 5
10
/
7.4
AnimeList Rating
User 238783
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Life
دانلود فیلم Life

خلاصه فیلم Life 2017

در آینده نزدیک، یک کاوشگر فضایی بدون خدمه از مریخ به مدار زمین با نمونه های خاکی که به طور بالقوه حاوی شواهدی از حیات فرازمینی هستند، باز می گردد. این کاوشگر توسط ایستگاه فضایی بین المللی رهگیری می شود. هیو دری، اگزوبیولوژیست از نمونه های خود، سلولی خفته را احیا می کند که به سرعت به یک ارگانیسم چند سلولی تبدیل می شود که دانش آموزان آمریکایی آن را "کالوین" می نامند. هیو متوجه می‌شود که سلول های کالوین می توانند تخصص خود را تغییر دهند و به عنوان سلول های عضلانی، نورون و حسی نوری به یکباره عمل کنند. در حالی که کالوین تحریک می شود، دشمنی می کند و خود را دور دست هیو می پیچد و آن را له می کند. سپس کالوین از محفظه خود فرار می کند و یک موش آزمایشگاهی را می بلعد که بزرگ شده است...

 

عوامل ساخت فیلم Life 2017

فیلم زندگی 2017  یک فیلم علمی تخیلی ترسناک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2017 به کارگردانی دانیل اسپینوزا، نویسندگی رت ریس و پل ورنیک و با بازی گروهی متشکل از جیک جیلنهال، رایان رینولدز، ربکا فرگوسن، هیرویوکی سانادا، آریون. باکاره و اولگا دیهوویچنایا ساخته شده است. در این فیلم، یک خدمه شش نفره از ایستگاه فضایی بین المللی اولین شواهدی از حیات فرازمینی در مریخ را کشف می کنند. هنگامی که اعضای خدمه تحقیقات خود را انجام می دهند، شکل زندگی که به سرعت در حال تکامل است بسیار هوشمند تر و وحشتناک تر به نظر می رسد. ساخت فیلم Life در نوامبر 2015 آغاز شد، زمانی که اسپینوزا فیلمی را در فضا کارگردانی کرد و ورنیک و ریس فیلمنامه آن را نوشتند. پس از اینکه قرارداد با پارامونت پیکچرز تایید نشد، سونی پیکچرز برای مدیریت حقوق توزیع جهانی و تامین مالی فیلم با Skydance در مارس 2016 قرارداد امضا کرد.

 

عملکرد فیلم زندگی 2017

فیلم Life 2017 که تنها محصول مشترک Skydance Media و Sony Pictures است، در 18 مارس 2017 در South by Southwest به نمایش در آمد و در 24 مارس 2017 توسط کلمبیا پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. فیلم Life 2017 بیشتر نقد های مثبتی دریافت کرد. با ستایش بازیگری، بصری و فیلمنامه اش، اما به طور نامطلوبی با فیلم هایی مانند بیگانه (1979) مقایسه شد. این فیلم بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 58 میلیون دلاری فروخت. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 262 منتقد، فیلم Life 2017 امتیاز تایید 67 درصد رو از آن خودش کرد. متاکریتیک به فیلم زندگی نمره 54 از ده داد. شخصیت ها و موقعیت‌ها را به خوبی تنظیم شده و حس تنش قابل لمسی ایجاد می کنند.  انتقاد ها مبنی بر اینکه این یک اجرای مجدد آشکار Alien است غیر قابل توجیه است.  درست است، این در مورد شکل زندگی بیگانه در فضا است، اما برای من شباهت در همین یه مورد به پایان می رسد. بیگانه تنها فیلم ترسناکی نیست که در فضا اتفاق می افتد و اجازه ساخت دارد و اگر پرومتئوس چیزی باشد، ریدلی حق ندارد تنها فردی باشد که اجازه ساخت فیلم های ترسناک علمی تخیلی را دارد.  این به خوبی هیجان کشف، شگفتی فضا و بی ثباتی مواجهه با هر مشکلی را در آن بالا به تصویر می کشد. کاربران سایت آی ام دی بی به فیلم Life نمره 6.6 از ده رو دادند. دانلود فیلم Life 2017 به طرفداران فیلم های ژانر علمی تخیلی و هوا فضا آمیخته با وهم و ترس پیشنهاد میشود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.