دانلود فیلم
Gifted با استعداد

3080 تعداد بازدید
User 3
10
/
7.66
AnimeList Rating
User 120K
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gifted
دانلود فیلم Gifted

خلاصه فیلم با استعداد 2017

در سن پترزبورگ، مری آدلر هفت ساله با دایی و قیم واقعی خود، فرانک زندگی می کند. بهترین دوست او همسایه 43 ساله اش روبرتا تیلور است. در اولین روز کلاس اول، مری استعداد ریاضی قابل توجهی از خود نشان می دهد که معلمش، بانی استیونسون را تحت تاثیر قرار می دهد. در آنجا، مری، علیرغم بیزاری اولیه اش از بچه های معمولی هم سن و سالش و بی حوصلگی اش از کارهای کلاسی آنها، وقتی گربه یک چشمش، فرد را برای نمایش و معرفی به دوستانش می آورد، شروع به پیوند با آنها می کند. بعداً، او با ضربه زدن به صورت یک قلدر از همکلاسی اش دفاع می کند. پس از این حادثه، مدیر، فرانک را تشویق می کند تا مری را به مدرسه ای خصوصی برای کودکان با استعداد بفرستد و فرصتی برای دریافت بورسیه ارائه می دهد. با این حال، فرانک آن را رد می کند. بر اساس تجربیات خانواده اش با مدارس مشابه، او می ترسد که مری شانسی برای زیستن به عنوان یک کودکی "عادی" نداشته باشد...

 

عوامل ساخت فیلم Gifted 2017

فیلم Gifted یک فیلم درام آمریکایی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مارک وب و نویسندگی تام فلین به نمایش در اومد. در این فیلم شاهد بازی کریس ایوانز در نقش فرانسیس "فرانک" آدلر، دایی مری، مک کنا گریس در نقش مری آدلر، خواهرزاده با استعداد فرانک، لیندسی دانکن در نقش مادربزرگ مادری مری و جنی اسلیت در نقش بانی استیونسون، معلم مری به ایفای نقش می پردازند. خلاصه داستان درباره یک دختر بچه هفت ساله با استعداد است که موضوع نبرد حضانت بین دایی و مادربزرگ مادری اش می شود. 
مارک وب کارگردان فیلم و موزیک ویدیو اهل آمریکا است. مارک وب رو بیشتر برای کارگردانی سری فیلم مرد عنکبوتی می شناسیم. او همچنین کارگردانی فیلم تنها پسر زنده نیویورک ۲۰۱۷ را بر عهده داشته.
کریس ایوانز بازیگر آمریکایی است که بیشتر ما بخاطر نقش او به عنوان کاپیتان آمریکا در سری فیلم های مارول از جمله فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو، فیلم کاپیتان آمریکا ۲۰۱۴ و سری فیلم انتقام جویان او را می شناسیم. کریس ایوانز همچنین در سریال دفاع از جیکوب و فیلم Knives Out 2019 به ایفای نقش پرداخته‌. او برای اولین کارگردانی را برای فیلم Before We Go 2014 تجربه کرد.

 

عملکرد فیلم Gifted 2017

فیلم با استعداد در هفتم آوریل 2017 توسط فاکس سرچ لایت پیکچرز اکران شد. این فیلم در برابر بودجه هفت میلیون دلاری خودش تونست 43 میلیون دلار در باکس آفیس سراسر جهان بفروشه. در بیست و سومین دوره جوایز منتخب منتقدان، مک‌ کنا گریس نامزد بهترین بازیگر جوان شد. این فیلم نقد های متفاوت تا مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها بازی های ایوانز و گریس را تحسین کردند، اما به قابل پیش بینی بودن آن اشاره کردند. در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Gifted 2017 بر اساس 173 بررسی، ۷۳ درصد تایید گرفت. منتقدان درمورد این فیلم نوشتند: «Gifted به اندازه قهرمان کوچکش درخشنده نیست، اما یک بازیگر جذاب درام جذابی را از یک داستان نسبتاً قابل پیش‌ بینی بیرون می‌ کشد». برای دانلود فیلم Gifted 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک این فیلم تونست نمره ۶۰ از صد رو بدست بیاره.  کالین کاورت از استار تریبون به فیلم سه از 4 ستاره داد و گفت: "مطمئناً، این یک فیلم ساده و سرراست است، اما گاهی اوقات این تنها چیزی است که شما نیاز دارید." اگه دلتون یک فیلم آروم حال خوب کن با تصاویری لذت بخش میخواد دانلود فیلم Gifted 2017 شاید همون کاریه که باید توی اولویت قرارش بدین.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.