دانلود فیلم
Bad Frank

2016 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 737
10
/
5.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bad Frank
دانلود فیلم Bad Frank

خلاصه فیلم فرانک بد 2017

فرانک پس از داشتن رابطه جنسی با همسرش، به دلیل اینکه دارو هایش تمام شده است، دچار مشکل می شود. در همین حین، دوستش تراویس (براندون هیت کمپ) از او می‌ پرسد که آیا حاضره یک کار رو به عنوان نیروی پشتیبان انجام بده یا نه؟ فرانک اونقدر تمایلی ندارد اما با گفتن اینکه این دفعه آخرین باره موافقت می کنه. با ورود دو مرد دیگه، میکی (تام سایزمور) و نیکو (راس روسو)، متوجه می شیم که داستان پیچیده تر از این حرفاست و فرانک و میکی سابقه دارند. دو مرد دیگر ظاهر می شوند و پس از شوخی های نژادپرستانه، میکی و نیکو به هر دو مرد شلیک می کنند و مواد مخدر را می دزدند...

 

عوامل ساخت Bad Frank 2017

فیلم فرانک بد فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی و نویسندگی تونی ژرمیناریو ساخته شده است. در این فیلم شاهد بازیگرانی چون کوین اینتردوناتو در نقش فرانک، آماندا کلیتون در نقش جینا، همسر فرانک، تام سایزمور در نقش میکی دورو و براندون هیت کمپ در نقش تراویس هستیم.
تونی ژرمیناریو کارگردان، نویسنده و تهیه کننده است که برای فیلم هایی چون The Price For Silence 2018 و Hit mom شناخته شده. او در مجموع تا به حال ۱۱ برد و دوازده نامزدی در مراسم های معتبر سینمایی به دست آورده. برای دانلود فیلم Bad Frankبه بالای صفحه مراجعه کنید. 
کوین اینتردوناتو بازیگر نقش فرانک بازیگر آمریکایی است. او تا به حال یازده نامزدی و یازده جایزه در مراسم های معتبر فیلم بدست اورده که بیشتر اون ها برای همین فیلم Bad Frank 2017 هستند.

 

عملکرد فیلم Bad Frank 2017

فیلم فرانک بد در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نقدی دریافت نکرده اما کاربران این وبسایت این فیلم رو ۶۵ درصد تایید کردند. به نقل از منتقدی، فیلم فرانک بد با اجرا های قوی بازیگران و کارگردانی قوی، در نیمه اول فیلم جذاب و لذت بخش عمل کرده اما در نیمه دوم وارد سر پایینی می شود. این فیلم از کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره پنج از ده رو گرفته. یکی از کاربران این وب سایت گفته: علی رغم نمره C برای فیلم فرانک بد ۲۰۱۷ من بسیار تحت تأثیر این فیلم قرار گرفتم. این فیلم که به سرعت ساخته شد و تنها هشتاد هزار دلار بودجه داشت یک مثال خوب برای فیلمسازان مبتدی و تازه کار است که میتوان همچنین فیلمی با همچین سرمایه ای ساخت. دانلود فیلم فرانک بد 2017 و تماشای اون رو به طرفداران فیلم هایی چون فیلم Then There was 2014 و فیلم‌ BloodLine 2019 پیشنهاد میکنم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.