دانلود فیلم
The Covenant

2664 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 50K
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Covenant
دانلود فیلم The Covenant

خلاصه فیلم میثاق

ماجرای فیلم میثاق در شهری بنام ایسپویچ اتفاق میوفته. چهار پسر دبیرستانی به نام های کالب دانورز، پوگ پری، رید گاروین و تایلر سیمز از خانواده های جادوگر شهر هستند بنابراین هرکدومشون توانایی جادویی منحصر به فرد خودش رو داره. قدرت این پسر ها در سن ۱۳ سالگی ظاهر میشه و تا زمان ۱۸ سالگی گسترده تر میشه. استفاده از جادو به این سادگی ها هم نیست! هر چی بیشتر از قدرتت استفاده کنی بیشتر بهش معتاد میشی و میتونه منجر به پیری زودرس و مرگ شخصیت بشه. 
بعد از اینکه پسران فیلم The Convenant متوجه قتل های عجیبی میشن که تو دانشگاهشون رخ میده دنبال قاتل مرموز میگردن. از طرف مقابل قاتل با کشتن هرکدوم از این پسرا میتونه صاحب قدرتشون بشه!

 

معرفی عوامل و بازیگران فیلم The Convenant

فیلم میثاق فیلمی در ژانر ترسناک و ماوراءالطبیعی محصول کشور آمریکاست پس اگه به ژانر وحشت علاقه دارین دانلود فیلم میثاق رو بهتون پیشنهاد میکنم. فیلم The Convenant محصول سال ۲۰۰۶ ئه که توسط رنی هارلین کارگردانی و جی اس کاردون نویسندگی فیلم رو برعهده داشته. 
جی اس کاردون در گذشته کارگردانی فیلم The Slayer در ژانر وحشت، محصول سال ۱۹۸۲ رو برعهده داشته که به واسطه این فیلم در عرصه فیلمسازی شناخته شد. 
رنی هارلین نیز کارگردان مطرح ژانر وحشت سینمای آمریکاست. او که کارگردانی اهل کشور فنلاند است بواسطه ساخت فیلم جان سخت ۲، فیلم دریای آبی عمیق، فیلم جن گیر: آغاز و افسانه هرکول معروف شد. او تا کنون بیشتر از ۵۲۰ میلیون دلار در ایالات متحده و بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته!

از بازیگران فیلم پیمان میشه به استیون استریت که در سریال The Expanseنیز نقش آفرینی کرده، سباستین استن که تمام بدلکاری های فیلم نیز برعهده خودش بود، لورا رمزی، تیلور کیچ، جسیکا لوکاس که در یکی از موزیک ویدیو های گروه موسیقی Coldplay به نام True love نقش آفرینی کرده، توبی همینگوی که در فیلم قوی سیاه نیز بازی کرده و چیس کرافورد اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم میثاق 2006

این فیلم علی رغم اینکه توسط منتقدان مورد حمله قرار گرفت در گیشه فروش نسبتا متوسط ۳۷.۶ میلیون دلار داشت. 
این فیلم در حال حاضر نمره ۵.۱ imdb رو از مخاطبینش گرفته و منتقدان وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۴ درصد رو بهش دادن.
فیلم میثاق ۲۰۰۶ از چهره های زیبا و جذاب نوجوانان پر است. این فیلم حسی مانند یک سریال تلویزیونی تینیجری به مخاطب میده که با دیالوگ های طنز و حس تعلیق کم سرگرم کننده بنظر میرسه. دانلود فیلم The covenant رو به کسانی که دلتنگ سریال خاطرات خون آشام و سریال teen wolf هستن پیشنهاد میکنم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.