دانلود فیلم
The Lover

2943 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22K
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم L'amant
دانلود فیلم L'amant

خلاصه فیلم عاشق 1992

فیلم The Lover محصول سال 1992 درمورد دو شخصیته که "دختر جوان" و "مرد چینی" نام دارند. وقایع فیلم در ویتنام رخ میده. دختر جوان از یک خانواده تلخ و فقیر فرانسوی اومده که در یک منطقه روستایی زندگی میکنن. مادر ضعیف و بیوه او معلم مدرسه محلی کودکان است. یک برادر بزرگتر خشن و سیگاری و یه برادر کوچیکتر بزدل داره. دختر اما دانش آموز ممتازیه که آرزوی نویسنده شدن در سر داره. یک روز با مردی از محله چینی ها آشنا میشه و این دو داستانی عاشقانه و زیبا رو پدید می آورند.

 

معرفی عوامل ساخت فیلم The lover 1992

فیلم عاشق به فرانسوی L'Amant یک فیلم درام و رمانتیک محصول سال 1992 به تهیه کنندگی کلود بری و کارگردانی ژان ژاک آنود است. این فیلم براساس رمان نیمه اتوبیوگرافیک 1984 به همین نام نوشته مارگاریت دوراس، به جزئیات رابطه نامشروع یک دختر نوجوان فرانسوی و یک مرد ثروتمند چینی در سال 1929 فرانسه می‌پردازد. نقش اصلی را جین مارچ و معشوقه او را نیز تونی لئونگ کا فای به تصویر کشیده است. در این فیلم ژان مورو بعنوان راوی نیز حضور دارد.

کارگردانی فیلم عاشق برعهده کارگردان فرانسوی ژان ژاک آنو بود. او با فیلم سیاه و سفید رنگی در سال 1976 برنده جایزه بهترین کارگردان غیر انگلیسی زبان شد. سومین ساخته او فیلم جستجو برای آتش محصول سال 1981 برنده دو جایزه سزار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد.
جین مارچ در نقش دختر جوان قبلا در فیلم دیو و دلبر که به Blood of Beasts هم معروفه در سال ۲۰۰۵ نیز نقش افرینی کرده بود.

 

عملکرد فیلم The Lover 1992

ساخت فیلم عاشق 1992 در سال 1989 آغاز شد و فیلمبرداری اصلی در سال 1991 انجام شد. این فیلم در سال 1992 نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری و در سال 1993 برنده جایزه حلقه طلایی برای بهترین تدوین صدا شد. فیلم The lover 1992 نامزد هفت جایزه سزار در فرانسه و برنده جایزه بهترین موسیقی متن شد. این فیلم در باکس آفیس عملکرد موفقی داشت و به طور کلی در اروپا نقد های مثبت زیادی دریافت کرد هرچند منتقدان آمریکایی نظری متفاوت داشتن.
فیلم The lover تبدیل به هفتمین فیلم پرفروش سال 1992 شد و فقط در آمریکا چهار میلیون و نهصد هزار دلار فروش داشت.
سریال توسط منتقدین وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ضعیف ۲۸ درصد رو دریافت کرده با این حال کاربران آی ام دی بی به اون نمره متوسط ۶.۸ از ۱۰ رو دادن. همچنین این فیلم جوایز زیاد و فروش فوق‌العاده ای رو تجربه کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.