دانلود فیلم
Mimic

2746 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 53K
10
/
6.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mimic
دانلود فیلم Mimic

خلاصه فیلم تقلید 1997

در شهر نیویورک، سوسک ها در حال گسترش دادن بیماری مرگبار استریکلر هستند که قربانی آن صد ها کودک شهر هستند. دکتر پیتر مان بخاطر ناتوان بودن در ایجاد درمان یا واکسن برای این بیماری، حشره شناس دکتر سوزان تایلر رو به خدمت می گیره. در پاسخ، دکتر تایلر از مهندسی ژنتیک برای ساخت چیزی استفاده میکند که بهش نژاد یهودا میگن. ترکیبی بین آخوندک و موریانه تا آنزیمی برای زیاد شدن متابولیسم سوسک ها بسازن و باعث بشن سوسک ها از گرسنگی بمیرن. به این ترتیب از دست سوسک ها خلاص میشن و در نهایت پیتر و سوزان با هم ازدواج میکنن ولی این تازه شروع ماجراست و سه سال بعد ماجرای ترسناک تری رخ میده!

 

معرفی عوامل ساخت فیلم تقلید 1997

فیلم Mimic یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی محصول سال ۱۹۹۷ آمریکاست. فیلم تقلید به کارگردانی گیرمو دل تورو و متیو رابینز براساس داستان کوتاهی به همین نام نوشته دونالد ای. وولهایم ئه. بازیگران میرا سوروینو، جرمی نورتام، جاش برولین، چالرز اس داتون و موری آبراهام در فیلم تقلید نقش آفرینی کردند.

فیلمبرداری اصلی فیلم Mimic در تورنتو انجام شد و به این دلیل بود که تورنتو شباهت زیادی به نیویورک داره. تورو کارگردان فیلم میمیک بار ها از فتیش خود نسبت به حشرات، ساعت، هیولا ها و مکان های تاریک دارم و تمام این هارو در فیلم تقلید آورد. 
جالبه بدونین در طول فیلمبرداری فیلم Mimic بار ها میان باب واینستن تهیه کننده و کارگردان دل تورو درگیری رخ داد و اختلافات زیادی وجود داشت که با میانجیگری بازیگران مخصوصا میرا سوروینو فیلمبرداری به پایان رسید.
میرا سوروینو در نقش دکتر سوزان تایلر برای نقش آفرینی در فیلم آفرودیت توانا ساخت کارگردان وودی الن برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل شد. 
جرمی نورتام نقش دکتر پیترمن رو در فیلم mimic برعهده داشت. او قبلا در فیلم Amistad ساخت استیون اسپیلبرگ نقش آفرینی کرده بود. دانلود فیلم Mimic هم اکنون در وبسایت انیمه لیست امکان پذیره.

 

عملکرد فیلم Mimic

فیلم تقلید محصول سال ۱۹۹۷ در نهایت با فروش بیست و پنج میلیون دلاری در باکس آفیس نتوانست بودجه سی میلیون دلاری خودش رو جبران کنه. Mimic نقد های متفاوتی رو دریافت کرد ولی به طور کلی توانست از میان ۴۵ بررسی وبسایت راتن تومیتوز از منتقدان این وبسایت امتیاز ۶۵ درصد رو بگیره. همچنین کاربران وبسایت Imdb به این فیلم نمره متوسط ۶ از ۱۰ رو دادن. دانلود فیلم تقلید به طرفداران فیلم هایی نظیر فیلم World War Z و یا فیلم Bird Box پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.