دانلود فیلم
The Mummy

3188 تعداد بازدید
User 3
10
/
7
AnimeList Rating
User 436K
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Mummy
دانلود فیلم The Mummy

خلاصه فیلم مومیایی 1999


کشور مصر باستان، سال ۱۲۹۰ قبل از میلاد مسیح، کشیش اعظم ایمهوتپ و آنک سونامون، معشوقه فرعون یه رابطه عاشقانه پنهانی دارند. یک روز عصر که فرعون متوجه این خیانت میشه و هنگامی که نگهبانان حاضر میشن آنک سونامون خودکشی میکنه تا ایمهوتپ بتونه فرار کنه و بعدا اون رو به زندگی برگردونه. ایمهوتب جسد اونو از نگهبانان میدزده به هاموناپترا، شهر مردگان میبره و مراسم احیای ممنوعه رو آغاز میکند. هرچند نگهبانان فرعون اجازه نمیدن مراسم با موفقیت اجرا بشه.
کشیش های ایمهوتپ به عنوان مجازات زنده زنده مومیایی میشن و خود ایمهوتپ درحالی که زنده زنده مومیایی میشه با خرچنگ های گوشتخوار داخل تابوت قرار میگیره. 
حالا داستان درمورد یک باستان شناس آمریکایی به نام ریچارد اوکانل ئه که در مصر، مستعمره فرانسه، مشغول حفاری در یک شهر باستانی به نام هاموناپترا است و بطور تصادفی یک مومیایی رو بیدار میکنه...

 

معرفی عوامل ساخت فیلم The mummy 1999

فیلم مومیایی ساخته سال ۱۹۹۹ آمریکاست که در ژانر اکشن، فانتزی ترسناک و ماجراجویی ساخته شده است. فیلم Mummy به کارگردانی استیون سامرز خلق شده که از بازیگران اصلی آن می توان به برندن فریزر، ریچل وایس، جاناتان هاید، جان هانا، کوین جی اکونر، آرنولد وسلو اشاره کرد. 
فیلم مومیایی درواقع بازسازی فیلم کلاسیک و ترسناک The mummy محصول سال ۱۹۳۲ است. فیلم مومیایی در سوم ژوئن ۱۹۹۹ به روی پرده سینما ها رفت.
این فیلم در مراکش و استدیو فیلم سازی شپرتون بریتانیا ساخته شده است. صحنه موزه معروف نیز در سالن برج منتمور فیلمبرداری شده است. برای دانلود فیلم مومیایی به بالای صفحه مراجعه کنید.

برندن جیمز بازیگر آمریکایی کانادایی به خاطر بازی نقش ریک اوکانل در سه گانه فیلم مومیایی (۱۹۹۹-۲۰۰۸) شناخته میشه. او همچنین در فیلم سفر به مرکز زمین نیز بازی کرده.
آرنولد وسلو در فیلم The mummy نقش مومیایی رو برعهده داره. 
ریچل وایس که نقش اِولین رو در فیلم مومیایی بازی کرده در گذشته برنده جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم سوگلی سال ۲۰۱۸ شد. او همچنین پنج سال با دارن آرونوفسکی فیلمساز معروف نامزد کرده بود و از او یک بچه دارد.

 

عملکرد فیلم مومیایی 1999

این فیلم بیشتر از ۱۵۵ میلیون دلار در ایالات متحده و ۴۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم The Mummy در ۱۲۴ دقیقه توانست نمره خوب ۷.۱ رو از کاربران وبسایت Imdb بگیره. همچنین منتقدان وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۶۱ درصد رو بهش دادن. 
این فیلم به طور کلی نقد های مثبتی برای ژانر خودش که ترسناک و فانتزیه دریافت کرد. دانلود فیلم The mummy به طرفداران تاریخ مصر و افسانه مومیایی ها پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.