دانلود فیلم
Victoria & Abdul ویکتوریا و عبدالله

2852 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 37K
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Victoria & Abdul
دانلود فیلم Victoria & Abdul

خلاصه فیلم ویکتوریا و عبدل

به عبدالکریم بعنوان یک منشی جوان هندی، دستور داده میشه تا برای جشن طلایی ملکه ویکتوریا در سال 1887 به بریتانیا سفر کنه و یک سکه طلا رو که به نشان قدردانی از هند تحت حاکمیت بریتانیا ضرب شده است به ملکه هدیه دهد. عبدل از خانواده ای مسلمان و اردو زبان در آگرا هند است.
ملکه که از درباریان خودش خسته است با عبدل دوست میشه و وقت های تنهایی خودشون رو با هم میگذرونن. عبدل رو به همه بعنوان منشی خودش معرفی میکنه و ازش میخواد تا بهش زبان اردو و قرآن آموزش بده. ملکه زبان اردو رو طی سیزده سال به خوبی یاد میگیره. همچنین وقتی ویکتوریا متوجه میشه عبدل ازدواج کرده ازش میخواد تا همسرش را نیز به بریتانیا بیاره. فیلم مارو کم کم با ماجرا دوستی این جوان هندی و ملکه ویکتوریا که براساس داستانی واقعی ساخته شده آشنا میکنه...

 

عوامل ساخت فیلم Victoria and Abdul 2017

فیلم ویکتوریا و عبدل فیلم درام تاریخی بیوگرافی محصول سال 2017 ئه که به کارگردانی استیون فریرز و نویسندگی لی هال خلق شده. این فیلم براساس کتابی به همین نام نوشته شربانی باسو درمورد رابطه واقعی ملکه ویکتوریا و خدمتکار مسلمان و هندی او عبدالکریم ساخته شده است. دانلود فیلم Victoria and Abdul و تماشای اون برای یک آخر هفته آروم و کمدی لذت بخشه. جودی دنچ، علی فضل، مایکل گامبون، ادی ایزارد، تیم، پیگوت اسمیت و ادیل اختر در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. 
استیون فریرز تا بحال جوایز زیادی از جمله دو جایزه بفتا تلویزیون، سزار بهترین فیلم خارجی و خرس نقره ای برلین برای فیلم سرزمین های لو گرفته. 
جودی دنچ در نقش ملکه ویکتوریا بارها عنوان یکی از برترین بازیگران زن بریتانیا نام بردند. او در شش دهه فعالیت خودش برنده یک جایزه اسکار، یک جایزه تونی، دو جایزه گلدن گلوب و شش جایزه بفتا شده. دنچ برای بازی در فیلم شکسپیر عاشق 1998 برنده اسکار شد. همچنین برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم miss Henderson presents یا همان فیلم خانم هندرسون تقدیم میکند 2005 و فیلم Belfast 2021 نیز نامزد جایزه اسکار شد. 
علی فضل بازیگر هندی که نقش عبدل را در فیلم Victoria and Abdul رو بازی کرده قبلا در فیلم Fast and Furious 7 یا همان فیلم سریع و خشن 2015 نیز بازی کرده است.

 

عملکرد فیلم ویکتوریا و عبدل ۲۰۱۷

این فیلم در سال 2017 در بریتانیا اکران شد و بیش از 65 میلیون دلار فروش داشت و از بودجه 21 میلیون دلاری خودش به خوبی عبور کرد. همچنین ویکتوریا و عبدل نامزد بهترین طراحی صحنه، لباس و بهترین گریم در نودمین دوره حوایز اسکار ‌و نامزد بهترین بازیگر زن در فیلم کمدی موزیکال مراسم گلدن گلوب برای دنچ شد.
فیلم ویکتوریا و عبدل براساس 199 نقد، به میانگین امتیاز 66 درصد از وبسایت راتن تومیتوز رسید. کاربران وبسایت imdb به فیلم Victoria and Abdul نمره متوسط 6.8 از 10 دادن‌. دانلود فیلم ویکتوریا و عبدل به طرفداران کمدی درام پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.