دانلود فیلم
Abracadabra

2324 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.6K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Abracadabra
دانلود فیلم Abracadabra

خلاصه فیلم آبراکادابرا 2017

کارمن (وردو) با کارلوس (د لاتوره) که یک کارگر ساختمانی بی ادبه که از احساسات هیچی سرش نمیشه و به سختی به خانواده اش توجه می کنه ازدواج کرده است. یک شب، در طول یک عروسی، کارلوس با پسر عموی کارمن شوخی ای میکنه ولی باعث میشه اجرای پسر عموی زنش که هیپنوتیزم کننده است، خراب بشه. با این حال او به طرز غیر منظره ای تحت تاثیر هیپنوتیزم قرار می گیرد تا جایی که پپه (پسر عموی کارمن) رو با چاقو گروگان می گیرد‌ و همه همچنان فکر می کنند این ها همش شوخی است. از اون روز به بعد شخصیت کارلوس دست خوش تغییر می شود. او تبدیل به یک مرد دوست داشتنی، کاریزماتیک و باهوش شده. کارمن از این تغییرات شوکه و همزمان خوشنود است اما وقتی با شخصیت دوم کارلوس که در دوره های زمانی کوتاهی ظاهر می شود آشنا میشه می ترسه و شروع به مشکوک شدن به وجود چیزی شوم در پشت ماجرا می کند. 
ماجرای فیلم از جایی شروع می شود که کارمن سعی می کند حقیقت را کشف کند...

 

عوامل ساخت فیلم Abracadabra 2017

فیلم آبراکادابرا یک فیلم کمدی درام سیاه و سفید فانتزی محصول مشترک دو کشور اسپانیایی فرانسوی است. این فیلم در سال 2017 به نویسندگی و کارگردانی پابلو برگر به اکران رسید. در فیلم Abracadabra 2017 بازیگرانی هم چون ماریبل وردو، آنتونیو د لا توره و خوزه موتا هنرنمایی کردند. این فیلم به عنوان یکی از سه فیلمی مع به عنوان فیلم اسپانیایی برای جایزه بهترین فیلم خارجی زبان در نودمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد، در فهرست نهایی قرار گرفت. با این حال به همراه فیلم Summer 1993 به عنوان ورودی اسپانیایی انتخاب نشد. 
پابلو برگر فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان زاده اسپانیا است. او از دانشگاه نیویورک در رشته سینما تحصیل کرده. او با فیلم Blancanieves 2012 نامزد و برنده جوایز زیادی برای کتگوری های کارگردانی و نویسندگی در مراسم مختلف شد. همچنین فیلم Torremolinos 73 (2003) یکی دیگر از فیلم های موفق و تحسین شده این کارگردان است. پابلو برگر تا به حال برنده 28 جایزه و 24 نامزدی بدون جایزه بوده. 
ماریبل وردو در نقش کارمن، بازیگر اسپانیایی است. او در فیلم های موفق و تحسین شده ای مانند فیلم هزار توی پن 2006 و Blancanieves 2012 بازی کرده. او تجربه بازی در بیشتر از 100 فیلم رو داره و تا به حال تونسته در جشنواره های معتبر سینمایی 28 جایزه ببره.
آنتونیو د لاتوره در نقش کارلوس، بازیگر نویسنده و روزنامه نگار اسپانیایی است. او در فیلم هایی نظیر فیلم The last Circus و The Candidate 2018 هنرنمایی کرده.

 

عملکرد فیلم Abracadabra 2017

فیلم آبراکادابرا در پونزدهم سپتامبر سال 2017 به روی پرده های سینمای اسپانیا رفت. این فیلم در باکس آفیس مجموع دو میلیون دلار فروش رو تجربه کرد. این فیلم در کشور های بلژیک، فرانسه و اسپانیا فیلمبرداری شده. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس شش نقد امتیاز 100 درصد تایید رو گرفت درحالی که کاربران وبسایت امتیاز 43 درصد بهش دادن. کاربران وب سایت آی ام دی بی نیز به این فیلم نمره 5.7 از ده رو دادن که نسبت به نقد های مثبت فیلم کمی متناقض است. بهرحال این فیلم فیلمی در مجموع خوب ولی نه کامل توصیف شده. دانلود فیلم آبراکادابرا برای مخاطبینی که به دنبال سرگرمی و خنده هستند انتخاب خوبی می تونه باشه. هرچند به جز شخصیت های اصلی بقیه شخصیت ها عملا بی فایده هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.