دانلود فیلم
Happy Death Day روز مرگت مبارک

2305 تعداد بازدید
User 3
10
/
7.33
AnimeList Rating
User 149K
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Happy Death Day
دانلود فیلم Happy Death Day

خلاصه فیلم Happy Death Day 2017

پس از یک شب مهمانی مستی، دانشجوی دانشگاه ترزا "درخت" گلبمن در روز تولدش در اتاق خوابگاه بهمراه کارتر هم کلاسی اش از خواب بیدار می شود. او تماس تلفنی پدرش را نادیده می گیرد و کارتر رو بیرون می کند و به اتاقش باز می گردد. هم خانه اش لوری اسپنگلر یک کیک کوچک به او می دهد و او آن را دور می اندازد. تری با استاد متاهل خود، گریگوری باتلر، که با او رابطه نامشروع دارد ملاقات می کند. در آن شب، درخت در راه رفتن به یک مهمانی به داخل یک تونل کشیده می شود و توسط شخصیتی که نقاب طلسم مدرسه را بر چهره داشت به قتل می رسد...

 

عوامل ساخت فیلم Happy Death Day

فیلم روز مرگت مبارک (به انگلیسی: Happy Death Day) یک فیلم در ژانر کمدی سیاه محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی کریستوفر لاندون و نویسندگی اسکات لوبدل به نمایش در اومد. در این فیلم بازیگرانی چون جسیکا روث در نقش ترزا "درخت" گلبمن، اسرائیل بروسارد در نقش کارتر دیویس، روبی مودین در نقش لوری اسپنگلر و چارلز آیتکن در نقش گریگوری باتلر به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم توسط جیسون بلوم از طریق بنر Blumhouse Productions و با همکاری Digital Riot Media و Vesuvius Productions تهیه شده است. داستان یک دانشجوی کالج را دنبال می‌کند که در شب تولدش به قتل می‌رسد و به طور مکرر اون روز رو دوباره زندگی می‌ کند، او تصمیم می‌گیرد تا قاتل را پیدا کند و جلوی مرگش را بگیرد.
جسیکا راث هنرپیشه اهل آمریکا است که از سال ۲۰۱۰ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌ است. از فیلم‌ هایی که جسیکا راث در آن نقش داشته‌ است می‌توان به فیلم روز مرگت مبارک ۲۰۱۷ ، سریال Gossip Girl، فیلم La La Land 2016 و همینطور فیلم روز مرگت مبارک ۲ اشاره کرد. ایزرائیل بروسارد هنرپیشه اهل آمریکا است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی در حال فعالیت است. از فیلم‌ هایی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌ توانم به فیلم روز مرگت مبارک، فیلم Flipped 2010، فیلم تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم ۲۰۱۸ و روز مرگت مبارک ۲ اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Happy Death Day 2017

این فیلم که در سال 2007 تحت عنوان Half to Death تصمیم گرفته شد، در سیزدهم اکتبر 2017 توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شد. این فیلم با بودجه 4.8 میلیون دلاری 125 میلیون دلار در باکس آفیس سراسر جهان به فروش رسید. منتقدان فیلم را سرگرم‌ کننده می‌ دانستند و عملکرد راث را ستایش می‌ کردند و در عین حال داستان تکراری را تأیید می‌ کردند و آن را به عنوان «روز گروندهوگ با جیغ ملاقات می‌ کرد» توصیف کردند. دنباله آن، Happy Death Day 2U، در سیزدهم فوریه 2019 منتشر شد. در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Happy Death Day 2017 بر اساس 160 بررسی، با میانگین امتیاز شش از ده، به 71 درصد محبوبیت و تایید دست پیدا کرد. برای دانلود فیلم Happy Death Day 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. منتقدان درمورد فیلم روز مرگ مبارک نوشتند: «روز مرگ مبارک، یک چرخش علمی تخیلی طنز آمیز را بر روی قرارداد های اسلشر قرار می‌ دهد و به لطف اجرای ستاره‌ ساز جسیکا روث، امتیاز بیشتری به آن اضافه شده است.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس نظر ۲۸ منتقد دارای میانگین وزنی ۵۸ از صد است. منتقدان خاطر نشان کردند که اگر چه فیلم تلاش های ستودنی برای ادغام ژانر ها انجام می دهد - از جمله کمدی رمانتیک، ترسناک و "طنز دانشگاهی" - نتایج نهایی متفاوت بود. دانلود فیلم Happy Death Day 2017 به طرفداران ژانر وحشت که دنبال چیز جدیدی هستن توصیه میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۶ از ده دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.