دانلود فیلم
Jigsaw اره 8

2309 تعداد بازدید
User 3
10
/
5.66
AnimeList Rating
User 83K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jigsaw
دانلود فیلم Jigsaw

خلاصه فیلم Jigsaw

کارآگاهان برد هالوران و کیث هانت، ادگار مونسن را تعقیب می کنند که ادعا می کند در ازای بقای خود باید یک "بازی" را شروع کند. او یک ماشه از راه دور را فعال می کند و سپس مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و فرو می ریزد. پنج نفر - میچ، آنا، رایان، کارلی و یک مرد بیهوش - در انباری با سطل هایی روی سر و زنجیر دور گردنشان بیدار می شوند. نوار ضبط شده ای از جان کرامر توضیح می دهد که آنها باید قبل از اینکه زنجیر آنها را به سمت دیواری از اره مویی بکشد، یکی را برای زنده ماندن قربانی کنند. بیشتر گروه با بریدن خود زنده می مانند، به جز مرد بیهوش که خیلی دیر از خواب بیدار می شود. آزمایش بعدی آنها نشان می دهد برای نجات بقیه از حلق آویز شدن، او باید یکی از سه سوزن را به خود تزریق کند، یکی پادزهر سمی در سیستم بدنش، دیگری نمکی و دیگری اسید...

 

عوامل ساخت فیلم اره 8

فیلم Jigsaw یک فیلم در ژانر وحشت و ترسناک محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی برادران اسپیریگ و نویسندگی جاش استولبرگ و پیتر گلدفینگر است. این هشتمین قسمت از مجموعه فیلم های اره یا همان saw است و مت پاسمور، کالوم کیث رنی، کله بنت و هانا امیلی اندرسون در آن بازی می کنند. خلاصه داستان گروهی از مردم را دنبال می کند که خود را مجبور به شرکت در یک سری "بازی" مرگبار در یک انبار می کنند. در همین حال، پلیس به بررسی یک سری جدید از قتل‌ ها می‌ پردازد که با شیوه‌ ی عمل قاتل جیگساو که تقریباً یک دهه است مرده است، مطابقت دارد. فیلم Saw 3D که در سال 2010 منتشر شد، در ابتدا آخرین قسمت این مجموعه تلقی می‌ شد، قبل از اینکه Lionsgate تولید Jigsaw را سفارش دهد. توسعه اولیه در سال 2013 و شروع رسمی تولید در سال 2016 با بودجه 10 میلیون دلاری آغاز شد.
توبین بل بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است. خیلی‌ ها او را با بازی در نقش جیگ ساو در سری فیلم اره می‌ شناسند علی رغم شخصیت منفی او در فیلم اره، از طرف آشنایان، او مردی بسیار مهربان است. او در فیلم هایی نظیر فیلم Mississippi Burning 1988 و فیلم The Firm 1993 به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد فیلم Jigsaw 2017

فیلم Jigsaw 2017 توسط Lionsgate Films در ایالات متحده در بیست و هفتم اکتبر 2017 منتشر شد. Jigsaw به طور کلی نقد های نامطلوبی از منتقدان دریافت کرد و مجموعاً 103 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. نهمین قسمت مستقل از این مجموعه، Spiral: From the Book of Saw، در سال 2021 منتشر شد. برای دانلود فیلم Jigsaw  به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم بیست و ششم اکتبر 2017 در بریتانیا و در ۲۷ اکتبر 2017 در ایالات متحده به نمایش درآمد. فیلم Jigsaw 2017 تنها فیلم در مجموعه اره است که هرگز توسط انجمن تصویر متحرک آمریکا رتبه NC-17 را دریافت نکرده است و بدون برش رتبه R را کسب کرده است. ساخت فیلم Jigsaw با بودجه ده میلیون دلاری بسته شد و در نهایت در باکس آفیس جهانی موفق به فروش 103 میلیون دلاری شد. در سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 92 نقد، با میانگین امتیاز میانگین نمره 4.8 از ده و امتیاز 32 درصد محبوبیت کسب کرد. اجماع انتقادی سایت درمورد فیلم Jigsaw 2017 می‌گوید: «بی‌تردید Jigsaw قرار نیست طرفدار جدیدی برای مجموعه اره بسازد، اما برای طرفداران قدیمی، این فیلم یک انحراف قابل احترام است.» از نظر متاکریتیک، فیلم بر اساس 18 منتقد، میانگین امتیاز 39 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً نامطلوب» است. مجله IGN به فیلم امتیاز 4.5/10 داد و نوشت: "خبر خوب این است که Jigsaw بدترین فیلم ترسناک سال نیست. خبر بد این است که هنوز به اندازه کافی بد است که این خبر خوب است." دانلود فیلم Jigsaw 2017 به طرفداران مجموعه اره و فیلم های ترسناک پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.