دانلود فیلم
Leatherface صورت چرمی

2049 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 25482
10
/
5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Leatherface
دانلود فیلم Leatherface

خلاصه فیلم صورت چرمی ۲۰۱۷

در سال 1955، زوج بتی هارتمن و تد هاردستی در حال رانندگی در جاده ای روستایی هستند که با کودکی به ظاهر زخمی، جدییا سایر، رو به رو می شوند. در تلاش برای کمک به او، بتی او را به انباری ویران تعقیب می کند، جایی که بتی بلافاصله توسط خانواده قاتل و سادیست بچه کشته می شود. پدر او، کلانتر هارتمن، به صحنه جنایت فراخوانده می شود، جایی که از مرگ دخترش شوکه می شود. علی رغم تلاش های ورنا ساویر، هارتمن با بازداشت جدییا به عنوان انتقام علیه ساویر، پاسخ می‌دهد و او را به یک موسسه روانی به نام اصلاح طلب جوانان خانه گورمن می فرستد...

 

عوامل ساخت فیلم LeatherFace 2017

فیلم صورت چرمی یک فیلم جنایی، ترسناک و مهیج محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جولین موری و الکساندر بوستیلو، نویسندگی ست ام. شروود و با بازی استفن دورف، ونسا گراس، سم استرایک و لیلی تیلور است. این هشتمین قسمت از مجموعه قتل عام با اره برقی تگزاس (TCM) است و به عنوان پیش درآمدی برای کشتار با اره زنجیری تگزاس (1974) و فیلم تگزاس اره برقی 2013 عمل می کند و منشأ شخصیت اصلی سریال را توضیح می دهد. پس از موفقیت مالی فیلم تگزاس اره برقی 3D، دنباله آن توسط کارگردان جان لوسن هاپ برای فیلمبرداری برنامه ریزی شده در لوئیزیانا آغاز شد، اما موفق به دریافت چراغ سبز برای حرکت به جلو نشد. فیلمبرداری اصلی در ماه مه و ژوئن 2015 در بلغارستان آغاز شد و مکان ها و دکور ها به دلیل شباهتشان به زمین تگزاس و ادای احترام به فیلم های قبلی مجموعه انتخاب شدند. 
استیون درف بازیگر آمریکایی است.از فیلم هایی که استیون درف درشون به ایفای نقش پرداختند، فیلم Blade 1998 و فیلم Somewhere 2010 می توان اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم LeatherFace 2017

فیلم صورت چرمی ۲۰۱۷ پس از کنار گذاشته شدن موقت توسط Lionsgate Films در سال 2016، فیلم LeatherFace 2017 در 21 سپتامبر 2017 از طریق DirecTV بطور انحصاری ساخته شد، قبل از اینکه در 20 اکتبر 2017 به طور همزمان در آمریکای شمالی اکران گسترده تری به صورت ویدیوی درخواستی و سینماهای محدود دریافت کرد. این فیلم نقد های متفاوتی از سوی منتقدان فیلم داشت و 1,476,843 دلار در باکس آفیس جهانی بدست آورد. برای دانلود فیلم LeatherFace 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۴۴ منتقد، فیلم صورت چرمی امتیاز تایید ۲۷ درصد رو بدست آورد. کاربران سایت آی ام دی بی به فیلم صورت چرمی نمره ۵ از ده رو دادند. کاربر imdb این فیلم رو با فیلم Texas chainsaw 3d نوشت: از نظر عینی بهتر از تگزاس اره برقی 3D است، اما همچنین کمتر سرگرم کننده است و با مشکلاتی مشابه بیشتر پیش درآمدها مواجه می شود. دانلود فیلم LeatherFace 2017 به طرفداران ژانر وحشت و جنایی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.