دانلود فیلم
1 Mile to You

2329 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.7K
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 1 Mile to You
دانلود فیلم 1 Mile to You

خلاصه فیلم یک مایل تا تو

داستان از جایی شروع میشه که پس از اینکه دوست دختر یه پسر نوجوان در یک تصادف وحشتناک و ویرانگر جون خودش رو از دست میده متوجه میشه نیاز داره تا راهی برای رهایی از احساسات آسیب زا پیدا کنه. او در نهایت دویدن رو راهی برای غلبه بر احساسات منفیش می بینه. دویدن باعث میشه که همراه قلبش که به وحد میاد، به وجد و جوش و خروش بیاد. هر چی بیشتر به خاطراتش فکر میکنه سریع تر و سریعتر میدود و درنهایت این احساسات منفی رو تبدیل به دلیلی میکنه که باعث میشه مربی خودش رو در دوندگی پشت سر بذاره. طولی نمی کشه تا این افکار او توجه دختری جدید و باهوش رو جلب کنه و مصمم بشه تا درون پسر رو بهتر و بهتر بشناسه.
پسر نوجوون بین دوراهی نگه داشتن خاطرات گذشته و ساختن خاطرات جدید در زمان حال گیر کرده است.

 

معرفی عوامل ساخت فیلم 1 mile To you 2017

فیلم یک مایل تا تو، یک فیلم درام ورزشی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال 2017 منتشر شد. فیلم 1 mile to you به کارگردانی لیف تیلدن بر اساس رمانی به نام Life at These Speed نوشته سال 2002 نویسنده جرمی جکسون ساخته شده است.
در فیلم یک مایل تا تو شاهد هنرنمایی بازیگرانی از جمله بیلی کروداپ، گراهام راجرز، لیانا لیبراتو، استفانی اسکات، تیک راث و ملانی لینسکی هستیم. دانلود فیلم 1 mile to you رو به طرفداران ژانر ورزشی، درام، عاشقانه پیشنهاد می‌ کنم.
لیف تیلدن در گذشته فیلم هایی نظیر فیلم Reunion 2001 و فیلم Biglove 2001 رو کارگردانی کرده.
تیم راث در نقش مربی جرد، بازیگر و کارگردان انگلیسی است که بخاطر ایفای نقش آقای نارنجی در فیلم سگ های انباری 1992 که اولین فیلم بلند تارانتینو بود، به شهرت رسید. 
گراهام راجرز در نقش کوین، هنرپیشه آمریکایی است. او در سریال کوانتیکو 2015 از شبکه ABC نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم one mile to you 2017

فیلم یک مایل تا تو از وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نمره 65 درصد که نمره متوسط و خوبی است رو گرفت. این فیلم توسط کاربران وبسایت آی ام دی بی فیلمی نسبتا با ضرب آهنگ کند است اما بازی های در آن تحسین شده اند و بعنوان یک فیلم درام فیلمی مقبول و خوب است. ماجرای دونده ای که با افکارش سر و کله میزنه فیلمی الهام بخش شده. این فیلم در imdb نمره 6.3 از 10 رو گرفته. اگه طرفدار فیلم هایی نظیر فیلم Ben is Back 2018 و یا Breath 2017 هستید از دانلود فیلم یک مایل تا تو لذت خواهید برد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.