دانلود فیلم
1945

1975 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4K
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Homecoming (1945)
دانلود فیلم Homecoming (1945)

خلاصه فیلم Homecoming 1945

مردان کلاه به سر با قطار از راه می رسن و آروم آروم در جاده غبار آلود قدم به سمت روستا بر می دارن و به دنبالشان اسب محموله هاشون رو حمل می کنه. ساکنان شروع به زمزمه کردن می کنن. روز عروسی پسر دفتر دار شهر است که نمیخواد در آستانه انتخابات مشکلی پیش بیاد. به نظر میرسد عروسی یک ماجرای متزلزل شده چرا که داماد نا آرومه و عروس هنوز درگیر نامزد قبلی اش هست.
بلافاصله بعد از جنگ جهانی دوم یک روستای مجارستانی تحت اشغال روسیه باید با عواقب دستاورد های نا مناسب جنگ رو به رو بشه.

 

معرفی عوامل ساخت فیلم 1945

فیلم 1945 یک فیلم درام ساخت کشور مجارستان است که در سال 2017 به روی پرده های سینما رفت. این فیلم با کارگردانی ‌Ferenc Török و حاصل نویسندگی مشترک Török و Gábor T. Szántó ساخته شده است که ماجرای دو یهودی بازمانده از هولوکاست که در آگوست سال 1945 به یک روستای مجارستانی می رسند رو روایت می کند. واکنش های پارانوئیدی روستاییان ماجرا رو پیچیده تر می کند...
جالبه بدونین بازیگر پیتر رادولف برای بازی در این فیلم پونزده کیلوگرم اضافه کرد.

 

عملکرد فیلم 1945

فیلم 1945 محصول سال 2017 در بخش پانوراما در شصت و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش در اومد و جایزه مقام سوم را در این بخش دریافت کرد.
فیلم هزار و نهصد و چهل و پنج 2017 در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 67 نقد، 97 درصد محبوبیت رو بدست آورد! این فیلم به نقل از منتقدان عواقب بعد از هولوکاست را غربال می کند تا نگاهی هوشیارانه و خوش ساخت به انواع مضامین سنگین ارائه دهد. فیلم ۱۹۴۵ در وبسایت متاکریتیک براساس ۱۳ نقد نمره مطلوب ۷۳ از صد رو دریافت کرد. همچنین کاربران وبسایت imdb به این فیلم نمره ۷.۱ از ده رو دادن. دانلود فیلم ۱۹۴۵ به طرفداران ژانر تاریخی و فیلم های سیاه و سفید با کنتراست بالا پیشنهاد میشه. طرفداران فیلم Testament 2017 و یا فیلم Eternal Winter 2018 از دانلود فیلم 1945 و تماشای اون لذت خواهند برد.
این فیلم سیاه و سفید در نهایت به یک میلیون دلار فروش در سراسر آمریکا رسید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.