دانلود فیلم
A Happening of Monumental Proportions

2428 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.1K
10
/
4.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Happening of Monumental Proportions
دانلود فیلم A Happening of Monumental Proportions

خلاصه فیلم happening of monumental proportions 2017

دانیل یک حسابداره که روز بدی رو سپری میکنه. رئیس جدیدش وقتی که متوجه رابطه او با دستیار متاهلش میشه اون رو اخراج می کنه. داریوش پسر رئیس دنیل، بلافاصله مجذوب پاتریشیا، دختر دنیل میشه و از مغازه دار مدرسه شون و معلم موسیقی شون میخواد تا بهش یاد بدن چحوری دل پاتریشیا رو بدست بیاره. در همین حال، مدیر و معاون مدرسه روز خود رو در حال تلاش برای مخفی کردن جسد باغبان مدرسه از بچه ها و والدینشان و کادر مدرسه میگذرونن. روز با جشن روز شغل به اوج خودش میرسه...

 

معرفی عوامل ساخت فیلم happening of monumental proportions

فیلم یک روز خیلی بد یک فیلم کمدی درام است. این فیلم محصول کشور آمریکاست که در سال 2017 به روی پرده های سینما رفت. این فیلم با کارگردانی جودی گریر و لونی رشید لین که به نام هنری کامن شناخته می شود، ساخته شده. در فیلم A happening of monumental proportions شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون آلیسون جنی، کیت هولمز، جنیفر گارنر و بردلی ویتفورد هستیم.
این فیلم توسط کریس و پل ویتز تهیه کنندگی شده و ماجرای روزی رو به تصویر می کشه که دانش آموزان مدرسه ای در لس آنجلس توطئه هایی با مضمون رابطه جنسی، دروغ و اجساد میشن. 
فیلم اتفاقی از نسبت های یادبود اولین تجربه کارگردانی جودی گریر بوده. او قبلا به عنوان بازیگر در فیلم های زیادی از جمله فیلم دنیای ژوراسیک 2015 و جنگ برای سیاره میمون ها 2017 نقش آفرینی کرده. او از سال 1997 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد. 
الیسون جنی در نقش مدیر مدرسه سابقه سه دهه فعالیت حرفه ای داره و تاکنون تونسته برنده یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، یک جایزه گلدن گلوب و هفت جایزه امی بشه. او بخاطر بازی در فیلم من تونیا هستم 2017 برنده حایزه اسکار، بفتا و گلدن گلاب شد. او همچنین صداپیشگی انیمیشن های محبوب زیادی از جمله فیلم مینیون ها و فیلم در جستجو نمو را برعهده داشته. 
کیتی هلمز در فیلم های زیادی از جمله فیلم جک و جیل 2011 و لوگان خوش شانس 2017 بازی کرد. همچنین در فیلم all we had نقش کارگردان رو برعهده داشت.
در این فیلم بازیگر با تجربه و بزرگ بردلی وایتفور رو نیز داریم که در نقش آقای چندی بازی می کنه. او در سریال سرگذشت ندیمه یا همان سریال The Handmaid's Tale هنرنمایی کرده. همچنین در سریال The West Wing 1999-2006 خوش درخشید و تصویری به یاد موندنی از جوانی خود در این سریال بجای گذاشت.

 

عملکرد فیلم یک روز خیلی بد

فیلم اتفاقی از نسبت های یادبود 2017 در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس بیست و چهار بررسی و نقد نمره و امتیاز 3.87 از ده و 29 درصد تأیید رو گرفت. وب سایت متاکریتیک نیز بر اساس نظر و نقد نه منتقد نمره میانگین سی و پنج از صد رو به این فیلم اختصاص داد و بررسی های عموما نا مطلبوب فیلم رو نمایان کرد‌. این فیلم در واقع در ژانر کمدی و درام دسته بندی می شود هرچند منتقدان هیچ ژانری برای فیلم یک روز خیلی بد نمی تونن پیدا کنن و بنظر بازیگران فوق العاده ای نظیر آلیسون جنی و بردلی ویتفورد در این فیلم حیف شدن. دانلود فیلم A happening of monumental proportions 2017 براساس نمره 4.9 کاربران وبسایت آی ام دی بی آن چنان پیشنهاد نمیشه و بیشتر به درد طرفداران بازیگران سرشناس اون میخوره که با این فیلم تصویری جدید از این بازیگران رو تماشا کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.