دانلود فیلم
A Moment in the Reeds

3067 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.1K
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Moment in the Reeds
دانلود فیلم A Moment in the Reeds

خلاصه فیلم A moment in the reeds 2017

لیوی که برای تحصیلات دانشگاهی خود به پاریس رفته بود حالا به کشور فنلاند بر میگرده تا در تابستان به پدر خود جوکو، در بازسازی خونن دریاچه ای خانوادگی و فروشش کمک کنه. لیوی نسبت به پدر محافطه کار خود بیگانه و غریبه است و از طرفی دیگه امیدواره با اخذ تابعیت فرانسه از خدمت سربازی اجباری خودش فرار کنه. طارق، یک معمار حرفه ایه که از سوریه جنگ زده به فنلاند اومده و در به در دنبال اخذ پناهندگی از این کشوره. برای کمک در کار خونه استخدام میشه.
وقتی که پدر لیوی برای کار به شهر بر میگرده این دو سعی می کنن با زبان انگلیسی با هم دیگه ارتباط برقرار کنند و هم صحبت یک دیگر بشن. اون دو چند روزی را صرف شناخت و کشف یکدیگر در تابستان فنلاند می کنند...

 

عوامل ساخت A moment in the reeds

فیلم لحظه ای در نی ها 2017 یک فیلم درام رمانتیک است. این فیلم محصول سینمای کشور فنلاند است که به کارگردانی و نویسندگی Mikko Mäkelä ساخته شده. این اولین تجربه ساخت فیلم بلند این کارگردان است. فیلم A moment in the reeds اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره BFI لندن در سال 2017 به عنوان بخشی از کتگوری عاشقانه داشت. برای یک فیلم فنلاندی چیزی غیر معمول است که بیشتر لاین ها و دیالوگ ها به زبان انگلیسی باشه ولی بخاطر اینکه انگلیسی زبان مشترک میان دو کاراکتر اصلیه فیلم این ویژگی رو با واقع گرایی به عمل آورده. میکو مکلا نویسنده و کارگردان فیلم لحظه ای در نیزار به عدم وجود یک فیلم بلند فنلاندی که به روابط همجنسگرایان می پردازد توضیح داد و گفت: هیچ شرکت سازنده ای در کشور کوچک فنلاند ریسکی در این زمینه به خودش نمی بینه. برای همین بیشتر بودجه ساخت فیلم از طریق بودجه شخصی و سرمایه گذاری جمعی تامین شد. فیلمبرداری فیلم A moment in the reeds در اگوست ۲۰۱۶ انجام شد. 
میکو مکلا نویسنده و کارگردان فنلاندی انگلیسی است. او بخاطر فیلم لحظه ای در نی ها در هشتاد فستیوال سینمایی در سر تا سر دنیا درخشید. این کارگردان پونزده نامزدی بدون برد و یک برد در مراسم های معتبر سینمای جهان رو به خود اختصاص داده.
ژان پوستینن بازیگر و نویسنده فنلاندی ئه که در فیلم Free skate 2022 ، فیلم‌ Tom of finland 2017 نیز نقش آفرینی کرده.او برای بازی در فیلم A moment in the reeds بهمراه بازیگر بودی کابانی برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره Nordic شد. 
بودی کابانی در نقش طارق در فیلم There will be spring 2020 نیز بازی کرده.

 

عملکرد فیلم لحظه ای در نی ها 2017

این فیلم اولین نمایش خود را در بخش عاشقانه جشنواره BFI لندن در ششم اکتبر ۲۰۱۷ داشت. از اون زمان تا کنون این فیلم در جشنواره های زیادی از جمله جشنواره فیلم بین المللی فیلم گوتبورگ، جشنواره بین المللی فیلم سیاتل و فریم لاین در سانفرانسیسکو به نمایش درآمده است.
منتقدی در جشنواره این فیلم را از بزرگترین شگفتی های جشنواره فیلم لندن نامید. او این فیلم را به همتای انگلیسی اش God's own country یکی از تکان دهنده ترین داستان های عاشقانه همجنس گرایان اخیر دانست. یکی دیگر از منتقدین از این یاد کرد که بیشتر دیالوگ های بازیگران بصورت بداهه گفته شده و به فیلم حسی شکسته و در عین حال معتبر و با اصالت می بخشه. 
این فیلم براساس ۱۲ نقد در وبسایت جمع اوری نقد راتن تومیتوز نمره مقبول ۹۲ درصد تایید رو گرفت. دانلود فیلم A moment in the reeds رو به طرفداران فیلم هایی نظیر فیلم The blonde one یا فیلم Brokeback Mountain 2005 و فیلم Call me by Your name 2017پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.