دانلود فیلم
A Royal Winter

2341 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.4K
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Royal Winter
دانلود فیلم A Royal Winter

خلاصه فیلم A royal Winter 2017

در آخرین لحظه تعطیلات اروپایی یک زن جوان خودش را در وسط یک افسانه واقعی می بیند که ملاقات با یک شخص خوش تیپ در نهایت به چیز دیگری منجر می شود. با این حال کم کم متوجه می شود اون پسر خوش تیپ و محلی در واقع شاهزاده ای در شرف تاج گذاری است و مادر او در برابر عشق پسر سلطنتی اش با یه توریست مرده، همه چیز از قبل پیچیده تر می شود. مگی در حالی که در اروپا به گذر یه تعطیلات خوب می پردازه تا همزمان به یک جا به جایی شغلی دوباره فکر کنه، وقتی با مردی جذاب آشنا می شود که بعد معلوم می شود یک شاهزاده است به نظر می رسد تمام داستان های پریان در دنیای واقعی در حال به وقوع پیوستن است...

 

عوامل ساخت فیلم A royal Winter

فیلم زمستان سلطنتی یک درام خانوادگی و فانتزی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ در تلویزیون به پخش رسید. فیلم A Royal Winter به کارگردانی ارنی بارباراش و نویسندگی مشترک ارنی بارباراش و مارک آماتو ساخته شده است. در این فیلم شاهد هنر نمایی بازیگرانی چون مریت پترسون، جک دونلی و سامانتا بوند هستیم. 
ارنی بارباراش کارگردان، تهیه کننده و نویسنده، با تجربه کارگردانی بیشتر از ۲۵ اثر بیشتر برای فیلم هایی نظیر فیلم Cube zero 2004 و American Psycho 2000 شناخته شده.
مریت پترسون در فیلم A Royal Winter نقش مگی رو ایفا کرده. او برای بازی در سریال The Royals 2015 و فیلم Catering Christmas 2022 شناخته شده است. 
جک دونلی در نقش آدرین و شاهزاده داستان زمستان سلطنتی برای بازی در سریال Atlantis 2013 و فیلم United we fall 2014 شناخته شده.

 

عملکرد فیلم زمستان سلطنتی ۲۰۱۷

این فیلم در چهاردهم ژانویه سال 2017 محصول کشور آمریکا پخش شد‌. فیلم A royal Winter 2017 در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نقدی دریافت نکرده است اما کاربران این وب سایت پنجاه و یک درصد تایید برای این فیلم برگزیدند. این فیلم درام خانوادگی عاشقانه که به مدت یک ساعت و بیست و چهار دقیقه به پخش رسید توسط کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره متوسط 6.4 از 10 رو گرفت. دانلود فیلم A Royal Winter رو به طرفداران فیلم های سلطنتی عاشقانه دیگه نظیر A royal Christmas و فیلم Season for love 2018 پیشنهاد میشه. منتقدی در وبسایت imdb فیلم زمستان سلطنتی رو یک داستانه عاشقانه خیلی خوب توصیف کرد. فیلمی عاشقانه که در مکان دنج و زمستونی ای می گذره و مصمم است احساسات را برای بیننده خلق کند. فیلم A royal Winter طرح ساده ای داره که بسیار بیشتر از حد انتظار رو به ارمغان میاره. البته به کمک چند شخصیت پیچیده که به همزمان دوست داشتنی هستند.
دیالوگ ها غنی و هوشمندانه انتخاب شدند و ارزش بیشتری به این طرح داستانی ساده اضافه کرده اند. اگر چه داستان بیشتر اوقات قابل پیش بینی است اما چیزی از سرگرم کننده بودن اثر کم نمی کند. بازیگران خوب و کاراکتر های دوست داشتنی به همراه یک داستان کلیشه ای همیشه جذاب اون رو به فیلمی برای همه به خصوص در تعطیلات زمستونی تبدیل کرده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.