دانلود فیلم
Above Ground

1587 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 681
10
/
4.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Above Ground
دانلود فیلم Above Ground

خلاصه فیلم Above Ground 2017

تاد سیتر (کلین کرافورد) که به تازگی طلاق گرفته است به صورت پاره وقت در یک کلینیک کاهش وزن در میسوری کار می کند. هرچند در آمد واقعی او از میانجی گری برای رئیسش گورو برای تامین دارو به طور غیرقانونی بدست می آید.‌ در همین حال همسر سابق تاد متوجه می شود که هنوز هم عاشق تاد است بنابر این با کلانتر کرین بهم می زند. وقتی کلانتر حسود متوجه قتل هایی می شود تصمیم می گیرد تاد رو درگیر پرونده کند تا جولی تماما برای خودش شود. جولی از بازرس خصوصی جیک لیبیگ کمک می گیرد تا شروع به کشف راز پشت قتل ها بگردد اما هر چه حولی به کشف حقیقت نزدیک تر می شود جان هر دوی اون ها به خطر میوفتد.

 

عوامل ساخت فیلم Above Ground

فیلم جنایی، درام و هیحان انگیز Above Ground محصول سال 2017 آمریکا است. این فیلم به کارگردانی توماس رنیر و نویسندگی کریستوفر رنیر ساخته شده است. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون کلین کرافورد در نقش تاد، ام جی براکین در نقش جولی هستیم. همچنین بازیگرانی نظیر هدر روپ، کن هادسون کمپبل، رابرت لی شاک و اندی باترل در این فیلم هنرنمایی کردند. تد سیتر پس از اینکه مجبور می شود از شر اجساد افرادی که رئیسش می کشد خلاص بشه، خودش رو مخفی کی کنه. جولی، همسر سابقش، هنگامی که شروع به جستجوی او می کند، وارد یک باند جنایتکاران شد.
توماس رنیر تا حدودی کارگردان، تهیه کننده و تدوین گر تازه کاری به حساب میاد. او تا کنون پنج فیلم را کارگردانی و تهیه کنندگی سه فیلم رو برعهده داشته. از فیلم های دیگر او می توان به Lionhead 2013 اشاره کرد. 
کلین کرافورد بازیگر، تهیه کننده و کارگردان مطرح آمریکایی است که برای بازی در فیلم هایی نظیر A walk to remember 2002 یا فیلم The perfect host 2010 شناخته شد. او برای بازی در فیلم twenty Two 2018 برنده جایزه بهترین بازیگر شد. همچنین بازی در فیلم Tinker 2017 برای او جوایز و تحسین های زیادی از سمت منتقدان به همراه داشت. 
ام جی براکین زاده 1982 آمریکا برای بازی در سریال Criminal Minds و فیلم Not so Union شناخته شد. او همچنین برای بازی در فیلم Cannoball 2019 نامزد جایزه بهترین اجرا در مراسم Santa Monica Film شد.

 

عملکرد فیلم Above Ground

فیلم اباو گراند 2017 در بیست و ششم آگوست سال 2017 در آمریکا اکران شد. از میان کاربران گوگل 62 درصد این فیلم رو تایید کردند. همچنین فیلم Above Ground از کاربران وب سایت imdb نمره 4 از ده رو دریافت کرد. طرح داستان، کارگردانی فیلم و بازی بازیگران همگی چندین بار از طرف منتقدان مختلف مورد نقد قرار گرفتند. دانلود فیلم Above Ground و تماشای اون به افراد سخت پسند پیشنهاد نمیشه. اگر طرفدار فیلم هایی در این ژانر هستید شاید اونقدر ها هم از فیلم نا امید نشوید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.