دانلود فیلم
Ajji

2020 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.6K
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ajji
دانلود فیلم Ajji

خلاصه فیلم آجی 2017

داستان تلخ از اونجایی شروع میشه که نوه یه پیرزن، ماندا، توسط پسر یک سیاست مدار محلی مورد تجاوز جنسی قرار می گیره و کنار آشغال ها میوفته. ماجرای فیلم درباره پسر جوانیست که مورد آزار قرار گرفته و در خرابه رها شده. پدر و مادر او بیشتر از این که نگران بچه خودشون باشن نگران آبرو و حیثیت هستند. پلیس کاری از دستش بر نمیاد چون پسر پارتی های کلفتی داره. اما آجی (در هندی به معنای مادر بزرگ) نمیتونه این بی عدالتی رو بپذیره و به انتقام از باعث و بانی این ماجرا بر می خیزد...

 

عوامل ساخت فیلم Ajji 2017

فیلم آجی (به معنای مامان بزرگ) یک فیلم هندی درام جنایی است. این فیلم در سال 2017 در هند اکران شد. آجی به کارگردانی دواشیش ماخیجا ساخته شده. در فیلم Ajji 2017 شاهد هنرنمایی سوشاما دشپانده، شروانی سوریاوانشی، آبیشک بانرجی، سادیا صدیقی و... هستیم. 
فیلم هندی آجی درواقع به عنوان برداشتی تاریک از افسانه کلاه قرمزی ساخته شده است. 
جالبه بدونین فیلمبرداری این فیلم تنها ۱۸ روز طول کشیده است.
دواشیش ماخیجا فیلم نامه چهارده اثر رو نوشته و برای دوازده اثر نقش کارگردان رو بر عهده داشته. او برای همکاری در ساخت فیلم هایی نظیر فیلم Bhonsle 2018 و Day.D 2009 شناخته شده‌ است. فیلم Joram از دواشیش ماخیجا امسال به نمایش در خواهد آمد. او دو بار به خاطر کارگردانی فیلم Bhonsle برنده جایزه معتبر شد و یک بار هم جایزه بهترین فیلم رو برای ساخت Ajji 2017 گرفت. او همچنین شش نامزدی به پیروزی نرسیده نیز در کارنامه خودش داره.

 

عملکرد فیلم Ajii 2017

این فیلم برنده مسابقه Fresh Blood در جشنواره بین‌المللی فیلم هیجان انگیز Beaune فرانسه ۲۰۱۸ شد. سوشاما دشپنده بازیگر نقش مادر بزرگ (آجی) برنده جایزه شعله در جشنواره فیلم آسیایی بریتانیا شد و برای بازی در AJJI 2017 در جشنواره فیلم هندی لس آنجلس جایزه ویژه هیئت داوران رو دریافت کرد. 
این فیلم بعد از اکران و روی پرده رفتن، موجی از نقد های مثبت به سمتش سرازیر شد. برای دانلود فیلم هندی آجی به بالای صفحه مراجعه کنید. هالیوود ریپورتر از آن به عنوان یکی از قوی ترین محتوا های مستقل در سال جاری نام برد. مووی تاکی در وصف این فیلم گفت: فیلمبردار Ajji برای برجسته کردن زیر شکم تاریک و تار بمبئی سزاوار ایستاده کف زدن و تشویق شدن است.
مجله Daily News and analysis گفت: فیلم آجی به هیچ عنوان برای افراد ضعیف نیست. دانلود فیلم Ajji 2017 مناسب افراد بالای ۱۷ سال است.
-فیلم آجی مانند هیچ درام انتقامی جنایی دیکه نیست.
-تماشای فیلم Ajji 2017 سخت ولی ضروریه. 
فیلم هندی آجی یکی از واقع گرایانه ترین و عالی ترین فیلم های سینمای مستقل سال ۲۰۱۷ است. این فیلم با برداشتی سخت و واقعی از ژانر انتقام جویانه، این شایستگی رو داره که ازش تقدیر بشه. فیلمی بسیار مهم با مضمون اجتماعی ضروری...
دانلود فیلم Ajii 2017 برای کسانی که دغدغه های اجتماعی دارند ضروری و لذت بخش خواهد بود. فیلم آجی در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس یازده نقد نمره میانگین ۶۴ درصد تایید رو گرفته. همچنین کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره هفت از ده رو به این فیلم سینمایی اختصاص دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.