دانلود فیلم
American Assassin

2732 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 85K
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم American Assassin
دانلود فیلم American Assassin

خلاصه فیلم American Assassin

میچ رپ و دوست دخترش کاترینا هارپر توی تعطیلاتی در ایبیزا اسپانیا به سر می برند. لحظاتی پس از اینکه کاترینا پیشنهاد ازدواج میچ را پذیرفت، یک هواپیما در ساحل فرود می آید و شروع به حمله به غیرنظامیان با تفنگ می کند. در میان قتل عام، رپ دیوانه وار تلاش می کند تا کاترینا را پیدا کند، اما نامزدش توسط تروریست ها کشته می شود.
هجده ماه بعد، رپ که در آرزوی انتقام جویی اش غرق شده، خودش را به شدت در هنرهای رزمی و تیراندازی حرفه ای کرده و مرتبا به یک صفحه پیام اینترنتی مراجعه می کند که در آن تروریست مسئول قتل دوست دخترش از رپ در مورد جنبه های اسلام و جهاد سؤال می کند. رپ پس از گرفتن دعوتنامه برای ملاقات حضوری او در لیبی، آماده می شود تا انتقام خود را از مردی که مسئول مرگ دوست دخترش بوده است بگیرد، اما قبل از اینکه بتواند تروریست را بکشد، اون گروهک به طور ناگهانی توسط نیروهای ویژه ایالات متحده در کمین قرار می گیرد. رپ که از این تصور که او از انتقام گرفتن خود محروم شده است ناراحت است، قبل از اینکه توسط نیروهای آمریکایی بیرون کشیده شود، بارها تروریستی را که در پی آن بود، که قبلاً در کمین کشته شده است، می کوبد. در یکی از مراکز سیا، رپ 30 روز تحت بازنگری قرار می‌گیرد تا اینکه از سوی ایرنه کندی، معاون مدیر سیا، فرصتی برای پیوستن به یک واحد عملیات سیاه‌پوست با نام رمز Orion به او پیشنهاد شود و ماجرای فیلم آغاز میشه...

 

عوامل ساخت فیلم American Assassin 2017

فیلم قاتل آمریکایی یک فیلم اکشن و مهیج محصول کشور آمریکایی در سال ۲۰۱۷ است. این فیلم به کارگردانی مایکل کوستا و تیم نویسندگان استیون شیف، مایکل فینچ و ادوارد زویک ساخته شده‌. در American Assassin 2017 بازیگرانی نظیر دیلان اوبراین، مایکل کیتون، سانا لاتان، شیوا نگار و تیلور کیچ ایفای نقش کرده اند. این داستان که بر اساس رمانی به همین نام اثر وینس فلین نوشته سال 2010 است، حول محور ماجرای میچ رپ، سرباز سیاه‌پوست جوان سیا است که به یک کهنه سرباز جنگ سرد کمک می‌کند تا جلوی انفجار یک سلاح هسته‌ای سرکش را بگیرد!
مایکل کوئستا کارگردان فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی است. او فعالیت هنری خودش رو از سال ۲۰۰۱ شروع کرد. او برای فیلم Homeland 2011 برنده جایزه امی شد.
دیلن اوبرایان، بازیگری که همه ما او را برای هنرنمایی پر سری فیلم های Maze runner یا همان سه گانه دونده مارپیچ می شناسیم نقش رپ رو در فیلم قاتل آمریکایی بازی کرده. او همچنین در سریال Teen wolf نقش آفرینی کرده. او بیشتر از ده بار در مراسم معتبر سینمایی برنده جوایز مختلف شده.

 

عملکرد فیلم قاتل آمریکایی

این فیلم در 15 سپتامبر 2017 در ایالات متحده اکران شد و بیش از 67 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. که نسبت به بودجه ساخت ۳۳ میلیون دلاری فروش خوبی بوده.  نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد که اکثریت بر این واقف بودند که طرح داستان کلیشه ای و فاقد هیجان بوده. قاتل آمریکایی در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۸۱ نقد ۳۴ درصد تایید دریافت کرد. این فیلم در وب سایت متاکریتیک نمره نسبتا بهتری میگیره و براساس ۳۰ نقد معدل ۴۵ از صد رو از آن خودش می کنه. یکی از نقد های وارده بر فیلم قاتل آمریکایی پیام ساده و تکراری «انتقام کار بدیه» است که بار های بار در فیلم تکرار میشه و بیننده رو خسته می کند.  دانلود فیلم American Assassin 2017 و تماشای اون به طرفداران فیلم Maze runner و یا فیلم Mile 22 پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.