دانلود فیلم
American Exorcism

1773 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 621
10
/
3.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم American Exorcism
دانلود فیلم American Exorcism

خلاصه فیلم جن گیر آمریکایی

همون موقعی که دیمون ریشتر به این فکر کرد که بالاخره دنیای دارایی‌ ها، جن‌ گیری‌ ها و بدی‌ها را پشت سر گذاشته به یک دوست قدیمی با اطلاعات ترسناکی درباره دختر غریبه‌ اش بر می خوره و می فهمه که فقط مهارت‌ های اخروی او می تونه دختر رو نجات دهد.
بعد از اخراج یک شیطان شرور از جسم و بدنش، خودش رو از نظر روحی و جسمی آسیب زده می بینه. سپس متوجه می شود که این تجربه به او توانایی های ماوراء طبیعی خودش رو داده است...

 

عوامل ساخت فیلم American Exorcism

فیلم جن گیری آمریکایی در ژانر ترسناک و ساخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ با کارگردانی و نویسندگی تریپ ودرز ساخته شده است. در American Exorcism شاهد هنر نمایی بازیگرانی چون میکائیل فیلیپو ویچ  در نقش دیمون، ویلیام مک کنی در نقش پادره و کیت تومانووا در نقش کارولین هستیم.
مردی به نام دیمون ریشتر که در امورات جن گیری فعالیت دارد، دوست قدیمی اش را به تازگی از دست داده و پس از بررسی بیشتر متوجه می شود که یک روح شیطانی دختر بچه ای که در گذشته با او ملاقات کرده و سبب این اقدامات شوم شده است. حالا می خواهد با مهارت هایش برای نجات روح آن دختر تلاش کند و قدم بردارد.
کارگردان Trip Weathers نویسنده و بازیگر آمریکایی است. از دیگر آثار این کارگردان میشه به فیلم The Last Session 2013 اشاره کرد. میکائیل فیلیپو ویچ سابقه بازی در ۵۹ اثر سینمایی و تهیه کنندگی یک اثر رو بر عهده دارد. او برای هنرنمایی در بازی Resident Evil: code: Veronica و سریال Charlie Jade و سریال 24 (2010)  شناخته شده است. 
ویلیام مک کینی بازیگر، نویسنده و تهیه کننده برای بازی در فیلم Blue like Jazz (2012) و فیلم کوتاه Red Right Hand شناخته شده.

 

عملکرد فیلم American Exorcism 2017

فیلم جن گیر آمریکایی در دوم می سال ۲۰۱۷ اکران شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز برای این فیلم نقدی به ثبت نرسیده اما کاربران این وب سایت ۲۵ درصد تایید گرفت. همچنین فیلم جن گیر آمریکایی نمره ۳.۴ از ۱۰ آی ام دی بی رو از کاربرانش گرفت. منتقدان این وب سایت برای این فیلم نوشتند: این فیلم از روی کاور فیلمی با پتانسیل بالا برای یک فیلم ژانر وحشت به نظر می رسه افسوس که این طور نشد. خط داستانی این فیلم مورد انتقاد بسیاری از منتقدان قرار گرفت. 
دانلود فیلم American Exorcism برای طرفداران فیلم هایی نظیر فیلم Bunnyman و فیلم Demon Summer پیشنهاد میشه. این فیلم در ژانر وحشت ضعیف عمل کرد هرچند چند بار برای بازی بازیگرانش تحسین شد و اون رو فیلمی صرفا سرگرم کننده نامیدند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.