دانلود فیلم
Americons

2184 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 500
10
/
4.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Americons
دانلود فیلم Americons

خلاصه فیلم Americons 2017

داستان فیلم در سال 2007 است و بیست درصد از ایالت کالیفرنیا در بخش املاک و مستغلات مشغول به کار هستند. هنگامی که کارگزار مشهور وام مسکن، دوین وایس، جیسون کلی رو که درگیر مشکل والی شده، به دنیای تامین مالی رویا های دیگران جذب می کند، بانک های وام مسکن دچار هرج و مرج می شوند. او جیسون را متقاعد می‌ کند که برای برنده شدن در این تجارت، کلاهبرداران موفق می‌ شوند و همه از ارزیاب‌ ها گرفته تا معامله‌ گران اوراق قرضه، این کار را انجام می‌ دهند. جیسون دلال وام مسکن (بو مارتین ویلیامز) که از نظر مالی در تنگنا قرار دارد، بیخیال چیزی به نام اخلاقیات میشه تا هر چه سریع تر به سود برسه، سپس متوجه می‌ شود که در موقعیت لغزنده و ترسناکی قرار گرفته و هر لحظه ممکنه دوباره سقوط کند...

 

عوامل ساخت Americons 2017

فیلم آمریکایی های احمق فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و بیوگرافی است که در سال 2015 به پخش رسید. این فیلم محصولی از آمریکا با کارگردانی تئو آوجرینوس و نویسندگی مشترک بو مارتین ویلیامز و مت فونکه است. 
در این فیلم شاهد هنر نمایی بازیگرانی چون بو مارتین، مت فونکه، برایان توماس اسمیت و تری بایرز هستیم. دانلود فیلم Americons 2017 به همراه زیرنویس فارسی در بالای همین صفحه. تئو آوجرینوس کارگردان، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. او برای کارگردانی فیلم هایی مثل فیلم Fifty Pills 2006 و Fishing for love 2001 شناخته شد.
بو مارتین ویلیامز بازیگر نقش جیسون در فیلم آمریکایی های احمق، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. اون برای بازی در فیلم هایی نظیر Hitters Anonymous 2005 و فیلم The playboy morning show 2010 شناخته شده است. 
مت فونکه در نقش دوین ویس بیشتر برای بازی در سریال های تلویزیونی شناخته شده است. او در سریال هایی نظیر سریال 8 simple rules و Crime Scene Investigation نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم آمریکایی های احمق ۲۰۱۷

فیلم Americons در مجموع در باکس افیس جهانی خودش تنها 14 هزار دلار فروش داشت. این فیلم یک ساعت و بیست و پنج دقیقه از وب سایت جمع آوری نقد رات تومیتوز بر اساس 7 نقد 14 درصد تایید گرفت. هرچند که کاربران این وب سایت نمره 80 درصد تایید رو به این فیلم دادند. این فیلم در وب سایت آی ام دی بی نمره متوسط 4.3 گرفت. فیلم Americons 2015 نقد های متفاوت و ضد و نقیضی از طرف مخاطبان خودش دریافت کرد. که دانلود فیلم Americons رو کاملا سلیقه ای می کنه. 
برخی فیلم رو فیلمی که صحنات جنسی خوبی داره تعریف کردند که از داستان حقیقی اون لذت برند. دیگران فیلم رو پوچ و بیهوده معرفی کردند. حقایق و زمان وقوع اتفاقات و رویداد های انفجاری در بازار املاک و مستغلات کاملا اشتباه و کذب است. کارگردانی فیلم به حدی نوپا و مبتدی است که بیننده رو اذیت می کند. این فیلم برای افراد بالای 18 سال مناسبه چرا که صحنات جنسی و فحش زیاد داره. همچنین مصرف مواد مخدر در سکانس ها عمری متداول است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.