دانلود فیلم
Axolotl Overkill

1816 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 846
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Axolotl Overkill
دانلود فیلم Axolotl Overkill

خلاصه فیلم Axolotl Overkill 2017

میفتی دختر شونزده ساله پس از مرگ مادرش، بین پدر خود شیفته و خواهر و برادرهای تحت کنترل خود احساس غریبی می کند. او که دوست هم سن و سال خودش نداره، دنبال رو بزرگسالان بی پروا میشه. او عاشق یک زن بزرگ تر از خودش و البته جنایتکار یقه سفید (آلیس) می شود. کمی بعد با او وارد رابطه جنسی می شود. این در حالیه که از یه طرف دیگه با یک بازیگر زن و معتاد به مواد مخدر (افلیا) دوست میشه. این دو در کلوپ های برلین سفری سه روزه را آغاز می کنند.
میفتی 16 ساله، با گروهی از شخصیت ها از جمله خواهر و برادر ناتنی اش در برلین زندگی می کند. به همراه پدر ثروتمند و خودخواهشون و  البته دوست معتادش اوفلیا.

 

عوامل ساخت فیلم Axolotl Overkill

فیلم Axolotl Overkill یک فیلم درام محصول کشور آلمان است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی و نویسندگی هلن هگمان ساخته شده. در این فیلم بازیگرانی چون Jasna Fritzi Bauer، Arly Jover و Mavie Hörbiger ایفای نقش کردند. فیلمنامه هگمن بر اساس اولین رمان او در سال 2010 Axolotl Roadkill است. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در بیستم ژانویه 2017 در بخش مسابقه دراماتیک سینمای جهان داشت؛ جایی که جایزه ویژه هیئت داوران سینمای دراماتیک برای فیلمبرداری رو نیز دریافت کرد.
هلن هگمان بازیگر، کارگردان و نویسنده آلمانی تبار است که بیشتر برای نوشتن فیلم هایی چون Torpedo 2008 و فیلم See you in hell 2022 شناخته شده است. بیشتر معروفیت او به دلیل رمان های سبک درام و عاشقانه این نویسنده است.
یاسنا فریتزی بائر بازیگر آلمانیه که برای بازی در فیلم هایی چون فیلم About A girl 2014 و فیلم Barbara از طرف منتقدین مورد تحسین قرار گرفته. او برای بازی در فیلم Goliath 2017 برنده دو جایزه بهترین بازیگر در مراسم های معتبر سینمای آلمان شد.

 

عملکرد فیلم Axolotl Overkill 2017

فیلم Axolotl Overkill در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۲ نقد امتیاز ۶۷ درصد تایید راتن تومیتوز رو بدست آورده که البته کاربران این وب سایت درصد پایین ۱۴ رو بهش دادن.
منتقد وب سایت آی ام دی بی در مورد این فیلم گفت: برخلاف نقش اصلی فیلم Klip (محصول سال 2012 صربستان)، مفتی اجازه نمی دهد که ارزش خود توسط دوست دارانش تعریف شود. میفتی در رابطه با آلیس میانسال، چه سوء تفاهم داشته باشد و یا چه عمدا گمراه شده باشد، طبیعتاً با درد و عصبانیت واکنش نشان می دهد، اما هر انتخاب بدی که می کند ناشی از تلاش های غریزی و بدون فکر قبلی برای یافتن یا خشنود کردن خود است، نه دیگران.
دانلود فیلم Axolotl Overkill و تماشای اون از اونجایی که برشی از زندگی یک نوجوان را با راهنمایی بسیار کم والدین و فرصت هایی که زندگی شهری برای رفتار های خود ویرانگر نشان می دهد مناسب والدین و نوجوانان است. البته این فقط یک برش است اون هم از وسط نان. فیلم Axolotl Overkill 2017 برخلاف یک داستان واقعی در حال بلوغ، اصلا نشون نمیده که رابطه جنسی، مواد مخدر یا راک اند رول برای میفتی تازگی دارد. ظاهرا او مدتی است که اینگونه بوده است. نام فیلم Axolotl Overkill درواقع "axolotl" نام یک نوع سمندر است که رشد آن در مرحله جوانی متوقف می شود، هرگز به شکل بزرگسالی نمی رسد و ما انتظار داریم که Mifti نیز به این زودی ها بزرگ نشود. بنابراین، خط داستانی حاصل ممکن است برای بسیاری از بینندگان (از جمله من) کمتر راضی کننده باشد، اما تصویری واقع گرایانه از یک تجربه احتمالی جوانی رو به تصویر کشیده و دانلود فیلم Axolotl Overkill و تماشای اون فوق العاده ارزشمند کرده است. بازی خیلی خوب بازیگران، کارگردانی و فیلمبرداری همگی از نقاط قوت فیلم هستند. فیلم Axolotl Overkill 2017 ارزش یکبار دیدن رو داره.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.