دانلود فیلم
Becks

2331 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Becks
دانلود فیلم Becks

خلاصه فیلم Becks 2017

بکس (لنا هال) یک نوازنده پشتیبان برای دوست دختر خواننده خود، لوسی (کیوکو) است که در شهر نیویورک زندگی می کند. پس از اینکه لوسی در یک برنامه تلویزیونی واقعی به عنوان خواننده انتخاب می‌ شود، او به لس آنجلس نقل مکان می کنه و بکس در اون جا آپارتمان می گیره و برای دیدن لوسی به لس آنجلس میره. وقتی بک به لس آنجلس می رسد، لوسی را با زن دیگری می بیند. سپس بک به زادگاهش سنت لوئیس بر می گردد تا با مادر کاتولیک خود، آن (لاهتی)، که می گوید از تمایلات جنسی بک ناراحت است، زندگی کند. بک پس از آن دوباره رفاقتی با دوست پسر دبیرستانی سابق خود، دیو (فاگلر)، که اکنون صاحب یک بار در شهر است، برقرار می کند. بک شروع به پخش برنامه های منظم در بار می کند و با الیزه (سوواری)، خانه دار بی حوصله که بک با او به دبیرستان رفته بود، ملاقات می کند. الیزه برای آموزش گیتار به بکس پول می دهد و آنها یک عاشقانه مخفیانه را آغاز می کنند. بعد از اینکه ان آنها را در حال رابطه جنسی گرفتار می کند، بک را از خانه بیرون می کند. بک و الیزه قصد دارند با هم به نیویورک نقل مکان کنند، اما بک تصمیمی ناگهانی میگیره...

 

عوامل ساخت فیلم بکس 2017

فیلم Becks 2017 یک فیلم درام موزیکال ساخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دنیل پاول (که اولین کارگردانی بلند خود را تجربه کرد) و الیزابت رورباگ است که با همکاری ربکا دریسدیل نوشته شده است. در این فیلم لنا هال، منا سوواری و هیلی کیوکو به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم درباره یک نوازنده همجنسگرا به نام بک است که پس از یک رابطه ناموفق به خانه دوران کودکی خود در سنت لوئیس نقل مکان می کند. Becks برای اولین بار در جشنواره فیلم لس آنجلس 2017 به نمایش درآمد و برنده بهترین فیلم در بخش داستانی ایالات متحده شد.
دنیل پاول کارگردان سریال های تلویزیونیه که فیلم Becks 2017 اولین تجربه او برای ساخت یک فیلم بلند بود. او پیش تر برای تهیه کنندگی سریال هایی چون سریال Ugly Americans و سریال I think you should Leave with Tim Robinson شناخته شد.
لنا هال در نقش بک بازیگر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. او در مراسم گرمی نامزد و همچنین برنده جایزه موسیقی تونی شده‌. او بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال هایی چون سریال Girls و سریال Snowpiercer به شهرت رسید.

 

عملکرد فیلم Becks 2017

این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز 95 درصد تایید رو بر اساس نقد های 20 منتقد به دست آورد. این امتیاز در متاکریتیک بر اساس هفت نقد 64 از صد است‌ که نشون دهنده بررسی های عموما مطلوبه. لس آنجلس تایمز برای فیلم Becks نوشت که بکس از نظر جنسی صریح و پر از جذابیت است که به لطف استعدادی که خود بازیگر در زمینه موسیقی داره خیلی خوب این کاراکتر به تصویر کشیده شده. دانلود فیلم Becks 2017 مناسب طرفداران صنعت موسیقی و فیلم هایی چون فیلم Blue is the warmest color هستند است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.