دانلود فیلم
Bodied بدن دار

2672 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.8K
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bodied
دانلود فیلم Bodied

خلاصه فیلم Bodied 2017

آدام مرکین، یک دانشجوی سفید پوست فارغ التحصیل در برکلی، در حال نوشتن پایان نامه ای در مورد استفاده از کلمه "نیگا" در رپ جنگی است. برای تحقیق، او در یک نبرد رپ آزاد بین رپرهای X-Tract و Behn Grym شرکت می کند و دوست دخترش مایا را با خود می برد. مایا از تبعیض جنسیتی که در جنگ استفاده میشه، آزرده می‌ شود. آدام سعی می کند با گریم مصاحبه کند اما به خاطر لفاظی هایش مورد تمسخر قرار می گیرد. در پارکینگ خارج از مراسم، بیلی پیستولز، رپر جوان سفید پوست، گریم را صدا می‌ زند، اما آدام وارد می‌ شود و یک شعر آزاد را ارائه می‌ کند که پیستولز را به تصرف فرهنگی متهم می‌ کند. گریم تحت تأثیر قرار می گیرد که بیشتر با آدام صحبت کند.
پدر آدام، پروفسور مرکین، نویسنده و استاد پر فروش برکلی است. وقتی آدام ایده پایان نامه خود را توسط پدرش اجرا می کند، با تمسخر بیشتری مواجه می شود...

 

فیلم Bodied 2017

فیلم Bodied یک فیلم کمدی درام ساخت کشور آمریکاست. این فیلم به کارگردانی جوزف کان در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. فیلم Bodied توسط الکس لارسن نوشته شده و توسط امینم، مدیرش پل روزنبرگ و آدی شانکار تهیه شده است. این فیلم اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2017 به نمایش در آمد. در این فیلم کالوم ورثی در نقش آدام، یک دانشجوی فارغ التحصیل که پس از غوطه ور شدن در صحنه در حین کار بر روی پایان نامه فارغ التحصیلی خود در مورد این موضوع، تبدیل به یک رپر رقابتی می شود.
در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو، این فیلم برنده جایزه انتخاب مردم جشنواره بین المللی فیلم تورنتو شد. فیلم Bodied 2017 همچنین برنده جایزه تماشاگران جشنواره فانتستیک 2017 شد. در ژانویه 2018، YouTube Red اعلام کرد که حقوق پخش انحصاری فیلم را به دست آورده است و در کنار اون اکران محدودی در سینما ها داشت.
جوزف کان کارگردان فیلم و موزیک ویدیو معروف آمریکایی کره ای است. او برای کارگردانی موزیک ویدیو های خوانندگان مشهوری چون تیلور سوئیفت، بریتنی اسپیرز، امینم، بک استریت بویز، جنیفر لوپز و لیدی گاگا و... به شهرت زیادی دست پیدا کرد. از کارگردانی فیلم او می توان به فیلم Bodied 2017 و Detention 2011 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Bodied 2017

فیلم Bodied 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۸۲ نقد تونست درصد محبوبیت ۸۹ رو به دست بیاره. این فیلم کمدی با مضامین تابو شده جرئت میکنه توهین کنه و طنز پرخاشگرانه اش رو به رخ بکشه. این فیلم در سایت متاکریتیک نیز امتیاز خوب ۷۵ درصد رو بدست آورد. این فیلم به گفته منتقدان برداشت هوشمندانه از نسلی است که نسبت به قبل توهین آمیز تر رفتار می کنند اما آگاه تر از چیزی ان که بنظر می رسند.
این فیلم دو ساعته با رده سنی R تونست نمره خوب ۷.۱ ار ده آی ام دی بی رو از کاربران این سایت بگیره. چیزی که وقتی خلاصه فیلم رو میخونیم ازش انتظار نداریم. دانلود فیلم Bodied 2017 برای گذراندن ساعاتی کمدی و جالب گزینه مناسبیه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.