دانلود فیلم
Burn Out سوختن

1771 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Burn Out
دانلود فیلم Burn Out

خلاصه فیلم Burn Out 2017

تونی رودریگز یک دوچرخه سوار است که آرزوی ورود به پیست حرفه ای را دارد. او در حالی که مسابقه نمی دهد، وقت خود را بین کار به عنوان اپراتور لیفتراک در طول روز و مراقبت از پسرش سوفیان هر زمان که همسر سابقش لیلا در تلاش برای پیدا کردن شغله میگذرونه. در یکی از جلسات برنامه ریزی شده خود با لیلا، تونی با گروهی از اعضای باند کولی به رهبری جردن در حالی که دارن از خونه لیلا خارج میشن رو به رو میشه. تونی با لیلای کتک خورده مواجه میشه و آپارتمانش کاملا بهم ریخته. بعدش متوجه میشه که لیلا مواد مخدر را برای اردن مخفی می کند، اما کالای فعلی در اختیار او توسط دوست پسر سابقش دزدیده شده است. در تلاش برای کمک به او، تونی به دنبال جردن می‌گردد و با کمک دوست دوران کودکی‌ اش و رهبر کنونی باند خیابانی، موسی، تونی با جردن در بار محلی‌شان ملاقات می‌کند تا در مورد تسویه بدهی لیلا مذاکره کند.

 

عوامل ساخت فیلم سوختن 2017

فیلم Burn Out یک فیلم اکشن، هیجان انگیز و جنایی محصول مشترک کشور های فرانسه و بلژیک است. این فیلم در سال 2017 به نویسندگی و کارگردانی یان گوزلان ساخته شده است. 
در این فیلم فرانسوا سیویل در نقش تونی رودریگز، اولیویه رابوردین در نقش میگل، منون اعظم در نقش لیلا و ساموئل جوی در نقش جردن نقش آفرینی کرده است.
فیلم Burn Out برای اولین بار یازدهم سپتامبر 2017 در شهر پاریس و در UGC Ciné Cité Bercy به نمایش در اومد. سپس اولین نمایش عمومی اون در سوم ژانویه 2018 بود. در بیست و هفت آوریل 2018، این فیلم اولین نمایش خود را در آمریکای شمالی رو در جشنواره فیلم فرانسوی COLCOA لس آنجلس داشت. 
یان گوزلان کارگردان فرانسوی است که ساخت فیلم هایی A perfect Man 2015 و فیلم Black Box 2021 رو بر عهده داشته.
فرانسوا سیویل در نقش تونی، بازیگر فرانسوی است که برای بازی در فیلم Frank 2014، فیلم the Stronghold 2020 و فیلم As above, So below 2014 شناخته شد. فرانسوا سیویل تا یه حال موفق به دریافت ۴ جایزه و ۴ نامزدی در مراسم های معتبر سینمایی شده. 

 

عملکرد فیلم Burn Out 2017

فیلم سوختن 2017 در مجموع موفق به فروش 1,144,435 دلار در باکس آفیس فرانسه ساخته شد. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز هیچ نقدی دریافت نکرد اما کاربران این سایت به فیلم سوختن ۲۰۱۷ نمره ۸۳ درصد تایید دادند. کاربران سایت آی ام دی بی به فیلم Burn Out 2017 نمره ۶.۲ از ۱۰ رو دادن. دانلود فیلم Burn out 2017 برای کسی که به ژانر اکشن و موضوعاتی با مضمون مواد مخدر و مشکلات اجتماعی علاقه مند است پیشنهاد میشه. لازم به ذکر است که بهتره به رده سنی بزرگسالان فیلم Burn out توجه جدی بشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.