دانلود فیلم
Cardinals کاردینال ها

1672 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 411
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Cardinals
دانلود فیلم Cardinals

خلاصه فیلم Cardinals 2017

خواهران زوئی (گریس گلویکی) و النور واکر (کتی بولاند) در حال بازگشت به شهر خود هستند و خانه بدون استفاده و حومه ای خانواده خود را برای بازگشت مادرشان والری (شیلا مک کارتی) آماده می کنند. والری که چندین سال به دلیل کشتن یک همسایه در یک تصادف رانندگی در حالت مستی زندانی است، تمایل چندانی به برقراری ارتباط مجدد با دوستان و یا احیای گذشته ندارد. آرزو های والری برای تنها ماندن با ظهور دوباره مارک لوکنر (نوح رید)، پسر مردی که او کشته است، که هنوز در همسایگی زندگی می کند، متزلزل می شود. مارک که در ابتدا مودبانه با والری درگیر شد (در حالی که دوستی نزدیک با زوئی داشت)، انگیزه‌های پنهانی برای برقراری ارتباط مجدد با خانواده دارد که باعث درد شدید او شد. مارک اعتقاد ندارد که مرگ پدرش یک تصادف بوده است. والری هرگز مشروب الکلی مصرف نمی کرد و جزئیات نحوه وقوع حادثه بی جهت پیچیده است...

 

عوامل ساخت فیلم Cardinals 2017

فیلم کاردینال ها یک فیلم جنایی، درام و هیجانی ساخت کشور کاناداست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی گریسون مور و آیدان شیپلی پخش شد. در این فیلم شیلا مک کارتی در نقش والری واکر، زنی که به تازگی پس از کشتن تصادفی همکار خود در یک تصادف رانندگی در حالت مستی، از زندان آزاد شده است، زمانی که مارک (نوآ رید)، پسر مردی که او کشته است، متوجه می شود که فراموش کردن گذشته اونقدر ها هم آسون نیست.
کاردینالز، بخشی از برنامه تولید با بودجه خرد Telefilm Canada، در استراتفورد، فیلمبرداری شد. گریسون مور نویسنده و کارگردان، بیشتر برای ساخت فیلم های کوتاهی چون فیلم Running Season 2014 و فیلم Dorsal 2014 به شهرت رسید. او تا به حال برنده شش جایزه معتبر در جسنواره های سینمایی شده.
شیلا مک کارتی بازیگر مشهور کانادایی است. او در فیلم هایی چون فیلم ارتفاعات آرام ۱۹۹۱، Walking Talking 2022 و سریال مسجد کوچکی در مرغزار نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم کاردینال ها ۲۰۱۷

این فیلم برای اولین بار در بخش کشف در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2017 به نمایش درآمد. فیلم Cardinals 2017 در جشنواره فیلم ویسلر ۲۰۱۷، مور برنده جایزه بهترین فیلمنامه بورسوس شد. شیلا مک کارتی برای بازی در نقش والری واکر برنده جایزه ACTRA Toronto 2018 در بخش اجرای برجسته بازیگر زن شد. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۳ نقد نمره ۸۵ درصد تایید رو گرفت. همچنین کاربران این سایت به کاردینالز نمره ۸۸ رو دادن. خیلی از منتقدان فیلم Cardinals 2017 رو فیلمی استثنایی نامیدن‌. یک فیلمنامه فشرده، متمرکز و بسیار هوشمندانه با بازیگران عالی. شیلا مک کارتی نقطه قوت این فیلم است. نقش اصلی این فیلم نیازمند یک بازیگر کار کشته بود و مک مارتی بیشتر از نیاز از پس این نقش بر اومد‌. فیلم رو بخاطر باهوش تر بودن از شما سرزنش نکنین. دانلود فیلم Cardinals و تماشای اون به اون دسته ادم های زیرک و صبور پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.