دانلود فیلم
Dead Ant مورچه مرده

2124 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.3K
10
/
4.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dead Ant
دانلود فیلم Dead Ant

خلاصه فیلم Dead ant 2017

اعضای یک گروه متال زمانی که از آنها برای اجرای در فستیوال Coachella دعوت می‌شوند، شانس بازگشت دارند. وقتی در بیابان گیر می کنند، باید برای جان خود با مورچه های غول پیکر بجنگند.
هنگامی که گروه گلم متال "One Hit Wonder" در سال 1989 "سونیک گریو" به امید بازگشت به کواچلا سفر می کنند و درگیر حمله با موجودات چسبناک میشن...

 

عوامل ساخت فیلم Dead ant 2017

فیلم مورچه مرده یک فیلم در ژانر کمدی ترسناک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی ران کارلسون  و نوشته هانک برکستن با بازی تام آرنولد در نقش دنی، شان آستین در نقش هنر، ریس کویرو در نقش پیجر، جیک بوزی در نقش مریک و لیشا هیلی در نقش استیوی است.
ران کارلسون بازیگر، تهیه کننده و نویسنده است که بیشتر برای ساخت فیلم هایی چون فیلم Tom Cool 2009، فیلم All American Christmas Carol 1013 و فیلم I am My Resume 2003 شناخته میشه.
تام آرنولد بازیگر امریکایی در نقش دنی است‌. او برای بازی در فیلم True Lies 1994 به شهرت جهانی رسید. او سابقه بازی در 197 اثر تا به حال داره. تام آرنولد همچنین نویسندگی 18 اثر و تهیه کنندگی 25 فیلم را نیز برعهده داشته. جالبه بدونین او در سه مراسم برنده جایزه بدترین بازیگر شده...
شان آستین بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی و نامزد دریافت جایزه اسکار است. او در سه گانه فیلم ارباب حلقه ها بازی کرد‌. شان آستین همچنین به عنوان بازیگر مهمان در سریال 24 هنرنمایی کرده. او برای بازی در فیلم Kangaroo Court 1994 نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

 

عملکرد فیلم مورچه مرده ۲۰۱۷

این فیلم در سینما های محدود اکران شد و در بیست و پنج ژانویه 2019 در VOD منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 14 نقد فیلم مورچه مرده نمره 64 درصد تایید رو گرفت. هرچند که کاربران این سایت نمره کمتر 42 درصد رو به این فیلم دادند. بابی لپایر به فیلم امتیاز 7/10 داد و نوشت که اگر چه فیلم "آنقدر که می‌توانست باشد" نیست، اما "از سرگرمی و تولید انرژی محض منصرف نمی‌ شود."  نیک اسپیسک از مجله استاربرست به فیلم امتیاز 10/6 داد و نوشت که جذابیت واقعی فیلم زمانی است که «تمام بازیگران و گروه تمام تلاش خود را می‌کنند تا علی رغم محدودیت‌های بودجه، به جای بهانه‌ جویی یا بالا انداختن شانه‌ ها، یک فیلم محکم می سازند.» کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Dead Ant 2017 نمره ۴.۹ از ده رو دادن و اون رو فیلمی صرفا سرگرم کننده نامیدن‌. دانلود فیلم Dead Ant 2017 برای تمام رده های سنی مناسب است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.