دانلود فیلم
Those Who Are Fine مردم چه خواهند گفت

1778 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 411
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dene wos guet geit
دانلود فیلم Dene wos guet geit

خلاصه فیلم Those Who are fine 2017

آلیس در یک مرکز تماس در حومه زوریخ کار می کند و اشتراک اینترنت و معاملات بیمه را به غریبه هایی در آن سوی خط هستند می فروشد. او با استفاده از شغل خود، با مادر بزرگ های تنها تماس می گیره و وانمود می کنه نوه اوناست و نیاز فوری به پول داره. همون طور که او به سرعت ثروتمند می شود، با مکان ها و افراد مختلفی رو به رو میشه که همگی به طرز عجیبی با عمل آلیس مرتبط هستند.

 

عوامل ساخت فیلم Those Who are fine 2017

فیلم Dene Wos Guet Geit محصول سال ۲۰۱۷ فیلمی در ژانر درام است. این فیلم در کشور سوئیس به نویسندگی و کارگردانی سیریل شوبلین ساخته شد. در فیلم Those Who are fine 2017 شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون سارا استافر در نقش آلیس، مارگو گودروس در نقش فراو و لیلیان آموات در نقش لی لی هستیم. 
سیرین شوبلین کارگردان، نویسنده و تدوینگر سینما سوییسی است. او برای ساخت فیلم هایی چون فیلم Those Who are Fine 2017، فیلم Unrest 2022 و فیلم Lenny 2009 شناخته شد. او تا به حال نامزد چهل جایزه معتبر سینمایی شده که ۱۳ تای اون هارو به خونه برده. 
سارا استافر تنها همین نقش آلیس در فیلم Those Who are fine 2017 رو در کارنامه هنری خودش داره. او تا به حال در جای دیگری بازی نکرده‌. مارگو گودروس بازیگر سوییسی متولد سال ۱۹۳۹ است. او برای بازی در فیلم The Darjeeling limited 2007، سریال Tatort و فیلم Der Frosch 2017 شناخته میشه.

 

عملکرد فیلم Dene Wos Guet Geit

منتقدان فیلم Dene Wos Guet Geit ۲۰۱۷ رو فیلمی با طنز خشک و لذت بخش توصیف کردن که تمایل اجباری و هیستریک ما به طولانی صحبت کردن در مورد تلفن هامون رو به تصویر می کشه. این فیلک یک ساعت و ده دقیقه ای در مجموع نامزد ۱۵ جایزه معتبر شد که تونست شش تای اون هارو از جمله بهترین فیلم جشنواره زوریخ ۲۰۱۸ رو به خونه ببره. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Those who are fine نمره ۶.۲ از ده رو دادن. کاربران این فیلم رو دوست داشتنی توصیف کزدن درحالی که توصیف چرایی اون رو مشکل می دونن. شخصیت ها از قصد توصیف نشدن و فیلمبرداری ها هم ظاهرا از قصد تک بعدی هستند. دانلود فیلم Those Who are fine 2017 و تماشای اون مثل لذت کردن یک معمای دوست داشتنی هفتاد دقیقه ایست. این فیلم با وجود همه عدم تقارن دقیق و ترکیب آزار دهنده، دقت استثنایی ای که در نحوه ی مکانیکی صحنه ها وجود دارد «آنهایی که خوب هستند» شاید با هنر زیبای ساعت فاخته هری لایم ساخته نشده است، اما 71 دقیقه کوتاه خود را با مهندسی کامل یک ساعت سوئیسی رده بالا جلو می برد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.